    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 25 Jun 2019 02:21:40 -0700 (PDT)
    <qefoi5$pb0$1@news.icm.edu.pl> <qei1tu$8r3$3@sunflower.man.poznan.pl>
    <5d0d1158$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <qejetg$vos$1@news.icm.edu.pl> <qeji09$hq5$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <qejlo1$rb0$1@news.icm.edu.pl> <qekjhn$asq$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <5d0eabe0$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5d0f4bfb$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2019 11:53:01 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > jedyne, gdzie się sprawdza Twoje "nie ma nic za darmo".
    >
    > Dziękuję za zwrócenie uwagi ale ja piszę z poziomu miasta i pracujących
    > rodziców. Tu też nie ma nic za darmo.

    Ale o co chodzi?
    Kolejny nowy wątek? Czy Ty jesteś pracującym rodzicem?

    Promocje darmowe są za darmo, jeśli z nich umiejętnie korzystasz - bo tylko idiota
    wchodzi w każdą z nich. A jedyne obciążenie to posprzątanie po nich - czasem
    potrzebna jest wizyta w oddziale. Ja mam oddział każdego banku komercyjnego w
    odległości spaceru.

    poradzę, czytania umów nie da się nauczyć kijem ;P

    > Czy to jest wina Kowalskiego że umowy są takie jakie są? Dziwisz się że
    > mam wstręt do podpisywania umów?
    >
    > na dniach podpisałem dwie umowy na telefon. W jednej muszę w określonym
    > terminie zrezygnować z ochrony wyświetlacza A w drugiej z ochrony
    > antywirusowej.
    > WCISKAJĄ MI TO NA SIŁĘ a drobnym druczkiem piszą jak z tego zrezygnować.
    > Nie mam wyboru bo robią tak wszyscy.
    > Rzygam podpisywaniem umów w których traktuje się mnie jak debila z
    > którego da się wydoić więcej niż mu się zdaje.

    Ale mieszasz byty.
    Nie wiem jak jest z telekomami, bo ich unikam - jak widać słusznie.
    Telefon wolę dostać od banku, za darmo - bo od telekomu dostajesz go tylko na raty (a
    w różowym T wręcz jest to czystej wody kredyt ratalny w różowo-T-banku), może z małą
    zniżką - odejmij sobie od abonamentu 20zł, bo to to jest miesięczna cena przy umowie
    na dwa lata na no limit rozmów i sms oraz 15GB netu miesięcznie (2,5GB w UE) i
    zobaczysz, ile naprawdę za ten "złotówkowy" telefon płacisz.
    I w takiej umowie na abonament za 25zł (3 miesiące darmo) nie ma drobnych druczków.

    W bankowych też już nie ma - zadbali o to wisienkowicze skargami do UOKiK itp.
    Widocznie klienci telekomów są na niższym poziomie, skoro dają się głupio doić i się
    nie poskarżą.

    Ale nie mieszaj, bo na głupka wychodzisz.

    > To może pochwal się tym dochodem. Ile realnie i w jakim czasie bo banków
    > jest określona ilość wyciągasz na miesiąc. Może czegoś nie rozumiem.
    > Może jesteś emerytem z dużą ilością czasu. Może masz nienormowany czas
    > pracy? może pracujesz na dziele? I jakie są Twoje normalne dochody.
    > Pochwal się że mimo plucia Ci w twarz jesteś zadowolony z 200 zł
    > miesięcznie. Może zrozumiemy Twoje poświęcenie ;-)

    Średnio będzie ze 150zł miesięcznie - tyle że bez plucia w twarz.
    Zeszły rok był niezły, wyszło ponad 2k, w tym może się uda zebrać 1500-2000.
    Za NIC - bo kartą i tak płacę, więc co to za różnica, którą?
    Jak ktoś się boi poznawania nowego ST, to niech się w ogóle do komputera nie dotyka,
    takie zabawki nie są dla dzieci.
    I wcale nie trzeba netu przetrząsać w poszukiwaniu promo, oraz czytać regulaminów -
    które ostatnio mają po stronę-dwie, bo banki dostały po łapach - wystarczy zaglądać
    na blogi temu poświęcone.
    Autorzy z tego żyją - więc warto ich wspomóc klikając w ich linki - a nie wiem, kto
    Ci powiedział, że z wisienek da się rodzinę utrzymać?
    To jest po pierwsze zabawa, po drugie hobby - testowanie banków, a jeszcze za to
    płacą - a po trzecie kasa, która pozwala różne niepowodzenia, straty czy obiad w
    restauracji za 100zł zrzucić na to, że to bank płaci - od razu człowiek czuje się
    lepiej ;>