  • 91. Data: 2019-06-25 22:27:23
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: z <...@...pl>

    > Oj, musiał Cię jakiś bank do poziomu PTSD skrzywdzić

    20 lat borykania się z bankami robi swoje ;-)

  • 92. Data: 2019-06-26 08:51:04
    Od: ń <...@...n>

    Zaproponuj kasjerkom na kasach, że co 45 minut będą miały po 10-20 minut przerwy.
    Mogą zjeść, wysikać się, zadzwonić do przyjaciela.
    Taka "szóstka Liwiusza".

    -----
    > Jeśli jako czas pracy nauczyciela liczysz tylko minuty lekcyjne, to nic dziwnego,
    że

  • 93. Data: 2019-06-26 09:34:46
    Od: ń <...@...n>

    Mnie najbardziej wkurza robienie ludności w ciula przez dzwonienie na numery
    801-xxxxxx.
    Masz abo wszystkie darmowe na stacjonarne i na komórki.
    A za 801-xxxxxxx operatorzy liczą jak za zboże.
    Po skardze mam pisemną odpowiedź z UOKiK, że 801-xxxxxx to nie jest usługa na
    stacjonarne.
    No qrwa na samolocie zainstalowali .
    BTW reklamacja po jakiejś półtoragodzinnej reklamacji telefonicznej do banku.

    -----

  • 94. Data: 2019-06-26 11:15:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 czerwca 2019 09:34:48 UTC+2 użytkownik ń napisał:
> [...]
    > No qrwa na samolocie zainstalowali .
    > BTW reklamacja po jakiejś półtoragodzinnej reklamacji telefonicznej do banku.

    A który to bank ma na infolinie nr 801xxxxxx a nie ma dodatkowo nr "stacjonarnego" na
    tą infolinię?

  • 95. Data: 2019-06-26 11:24:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >A który to bank ma na infolinie nr 801xxxxxx a nie ma dodatkowo nr
    >"stacjonarnego" na tą infolinię?

    Raczej nie ma ... ale da sie zadzownic na ten stacjonarny ze
    stacjonarnego ?

    Czy sie uslyszy "ze stacjonarnych to numer 801...."

    Albo sie uslyszy zajete :-P

    J.

  • 96. Data: 2019-06-26 11:34:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 czerwca 2019 11:27:16 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Raczej nie ma ... ale da sie zadzownic na ten stacjonarny ze
    > stacjonarnego ?

    Masz pomysł czemu nie dało by się zadzwonić ze stacjonarnego telefonu na nr
    stacjonarny?

    > Czy sie uslyszy "ze stacjonarnych to numer 801...."

    Znasz taki przypadek?

  • 97. Data: 2019-06-26 14:20:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Masz pomysł czemu nie dało by się zadzwonić ze stacjonarnego telefonu
    >na nr stacjonarny?

    A po co firma wystawia platna infolinie ?

    >Znasz taki przypadek?

    O ile pamietam to kiedys trafilem. ale to dawno bylo.

    J.

  • 98. Data: 2019-06-26 14:31:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2019 22:27:26 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > 20 lat borykania się z bankami robi swoje ;-)

    O, ja chyba w tym roku też 20-lecie - i chyba właśnie mija, albo minie na jesieni -
    OIDP pierwsze konto musiałem założyć na koniec pierwszego roku studiów, bo już nie
    było innej metody wypłaty stypendiów, dawna kwestura polibudy została zamieniona w
    oddział żubra (klimatyczne to było, wchodziło się z podwórka kamienicy na
    Noakowskiego).
    Z żubrem wytrzymałem póki nie wprowadzili opłaty za konto, przeprowadziłem się wtedy
    do mBąka - i z nim wytrzymałem do ślubu. Ale jako że nie potrafili zrobić jednego
    konta indywidualnego i drugiego wspólnego (no, można było zrobić stójkę z
    przewieszką, uwspólnić eKonto i założyć indywidualne izzyKonta) to założyliśmy w śp.
    deutsche banku.
    A potem już poszło - do dzisiejszego stanu 10 banków + curve i 22 kart (nie licząc
    dodatkowych i wirtualnych) - karty to chyba najwyższy stan, banków było więcej
    (obecnie nie doliczam też dowcipnych dwóch, które mimo zamknięcia wszystkich usług
    zostawiły mi dostęp netowy).

  • 99. Data: 2019-06-26 15:08:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 czerwca 2019 14:23:05 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A po co firma wystawia platna infolinie ?
    Żeby klient miał wybór

    A masz pomysł czemu nie dało by się zadzwonić ze stacjonarnego telefonu
    na nr stacjonarny?

    > O ile pamietam to kiedys trafilem. ale to dawno bylo.

    O ile dobrze pamiętasz

  • 100. Data: 2019-06-27 01:09:08
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-26 o 11:15, Kris pisze:

    > A który to bank ma na infolinie nr 801xxxxxx a nie ma dodatkowo nr "stacjonarnego"
    na tą infolinię?

    Każdy Bank powinien mieć numer tel.dla dzwoniących z tel. komórkowych.
    Jak nie podadzą to trzeba poszukać na google.
    Nigdy na 801 nie dzwonię.