  • 1. Data: 2022-01-20 21:14:22
    Temat: oddaliście w życiu kasę? [ot]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ja właśnie oddałem, telefon trochę warty.
    Chciałem sprawdzić jak to jest ;)

    Co za dzień.

    wpisujcie miasta:
    - Londyn

    --
    Piter

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2022-01-20 22:09:36
    Temat: Re: oddaliście w życiu kasę? [ot]
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Jan 2022 20:14:22 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Ja właśnie oddałem, telefon trochę warty.

    Pewnie jak zwykle gamoniowaty ajfoniarz zagubił swoje życie :D

  • 3. Data: 2022-01-20 22:36:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 20 stycznia 2022 o 21:13:25 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > Ja właśnie oddałem, telefon trochę warty.
    > Chciałem sprawdzić jak to jest ;)
    >
    > Co za dzień.

    Tzn. oddałeś kasę, żeby nie stracić telefonu, oddałeś kasę, żeby odzyskać telefon czy
    oddałeś i kasę i telefon?

  • 4. Data: 2022-01-21 03:06:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:grjjug5p33093peru2de56q97gpg4ho60p@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Pewnie jak zwykle gamoniowaty ajfoniarz zagubił swoje życie :D

    hahaha dobre panie :D

    telefon był zablokowany i oczywiście emergency niewypełnione
    ciagle zakrywał mi ekran okienkiem podaj hasło.

    wk. się na maksa, pół dnia się go uczyłem
    po pół dnia zaczęli dzwonić bliscy koledzy

    byłem zmęczony, zaniosłem na policję, policja nie chciała go
    kategorycznie.

    zaczęły przychodzić prace domowe i cytaty z biblii
    polazłem do kościoła, kościół zamknięty

    nosz

    w końcu zadzwonił daddy i siostra
    skasowałem niechcący
    znowu siostra

    tym razem bez okularów udało mi się trafić w oddzwoń
    przyszła na spotkanie cała rodzinka

    dokładnie taka jak z kościoła wychodzą i gospele śpiewają
    (kiedyś sobie pójdę na taką mszę)

    srogi banan na twarzy juniora koszykarza
    tata (głos jak czarne złoto) podał rękę

    także tak :)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 5. Data: 2022-01-21 08:03:57
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 20 sty 2022 o 21:14, PiteR pisze:

    > Ja właśnie oddałem, telefon trochę warty.
    > Chciałem sprawdzić jak to jest ;)

    Telefon to kiepski biznes -- jeśli użyjesz, możesz zostać
    namierzony i zatrzymany do wyjaśnień... Takoż plastyki...
    Możesz co najwyżej nie brać albo pozbyć się na czas...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 6. Data: 2022-01-21 09:19:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ile masz lat?

  • 7. Data: 2022-01-21 09:23:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A ja głupi myślałem że komuś oddałeś w prezencie swoją własność ;-)

    Ty się kurwa chwalisz że nie złamałeś 7 przykazania?

  • 8. Data: 2022-01-21 09:24:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-21-stycznia-2022 o 08:03, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Telefon to kiepski biznes -- jeśli użyjesz, możesz zostać
    > namierzony i zatrzymany do wyjaśnień... Takoż plastyki...
    > Możesz co najwyżej nie brać albo pozbyć się na czas...

    Po Tobie się tego nie spodziewałem.

  • 9. Data: 2022-01-21 09:38:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 21 stycznia 2022 o 08:03:59 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > namierzony i zatrzymany do wyjaśnień... Takoż plastyki...
    > Możesz co najwyżej nie brać albo pozbyć się na czas...

    Z doświadczenia strony gubiącej plastyk powiem, że nadgorliwość jest gorsza od
    lenistwa.
    Raz mi się zdarzyło - karta wypadła z małej kieszonki przy wsiadaniu do autobusu.
    Zorientowałem się dwa (krótkie, bo "czarny autobus") przystanki dalej, no to wracam
    piechotką (w drugą stronę nic nie jechało akurat, a i tak się nie opłacało), po
    drodze telefon do santandera o czasowe zablokowanie karty.
    Niestety przystanek ruchliwy, karty już nie było - a zanim dla pewności przeszukałem
    jeszcze trasę do domu to bank zadzwonił, że ktoś kartę znalazł i oni jednak ją
    zastrzegą.
    Pół biedy, że visa platinum, jak gubić to tylko takie (ew. złodziej może się
    przestraszyć grubej ryby ;) - pojutrze była nowa kurierem (z nowym wyglądem - na
    szczęście zgubiony już w kolekcji miałem).

    Ale pokazało to też debilność santandera - kiedyś mieli do kredytówek dodatkowe HCE
    "mobile" - do platinum nie chciało mi się zakładać a to błąd, bo już wycofali z
    oferty.
    A gówniany google pay wyrzuca karty z zastrzeżonym plastikiem - choć karta w GP ma
    przecież inny numer.
    Zaś tych "mobile" nie zastrzega, tak jak i innych dodatkowych (choć zdawało mi się,
    że w jakimś banku było tak, że przy zastrzeżeniu głównej zastrzegał też dodatkowe -
    ale może to nadinterpretacja tego, że dodatkowe mają tą samą datę ważności co główna,
    niezależnie od tego, kiedy się je zamawiało).
    Zaś santander jeszcze nie jest tak sprytny jak nie przymierzając mBąk (chyba ostatnio
    jeszcze jakiś inny polski bank to zapowiadał, no jest jeszcze aion czy curve), że
    kartę można dodać do GP zaraz po zamówieniu, a nie dopieto po otrzymaniu i
    aktywowaniu (inna sprawa, że do aktywacji karty nie są potrzebne żadne dane z niej,
    więc można ryzykować - bo santander w kartach innych niż platyna pozwala po aktywacji
    płacić od razu pikaczem, bez żadnego PINu!).

  • 10. Data: 2022-01-21 09:39:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 21 stycznia 2022 o 07:51:54 UTC+1 Eneuel napisał(a):
    > PiteR pyta...
    >
    > Oddawałem -- telefony, srebrne łańcuszki, wypchany portfel...

    Łańcuszek to chyba do biura rzeczy znalezionych.
    Czy może podpisany (ale to raczej obrączka ;) ?