    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oddaliście w życiu kasę? [ot]
    Date: Fri, 21 Jan 2022 02:06:22 GMT

    in <news:grjjug5p33093peru2de56q97gpg4ho60p@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Pewnie jak zwykle gamoniowaty ajfoniarz zagubił swoje życie :D

    hahaha dobre panie :D

    telefon był zablokowany i oczywiście emergency niewypełnione
    ciagle zakrywał mi ekran okienkiem podaj hasło.

    wk. się na maksa, pół dnia się go uczyłem
    po pół dnia zaczęli dzwonić bliscy koledzy

    byłem zmęczony, zaniosłem na policję, policja nie chciała go
    kategorycznie.

    zaczęły przychodzić prace domowe i cytaty z biblii
    polazłem do kościoła, kościół zamknięty

    nosz

    w końcu zadzwonił daddy i siostra
    skasowałem niechcący
    znowu siostra

    tym razem bez okularów udało mi się trafić w oddzwoń
    przyszła na spotkanie cała rodzinka

    dokładnie taka jak z kościoła wychodzą i gospele śpiewają
    (kiedyś sobie pójdę na taką mszę)

    srogi banan na twarzy juniora koszykarza
    tata (głos jak czarne złoto) podał rękę

    także tak :)

    --
    Piotrek