  • 1. Data: 2009-05-20 15:07:03
    Temat: mbank - wyplata w obcym bankomacie
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Na stronie mbanku jest informacja ze wyplata w obcym bankomacie jest
    platna i wynosi 5zl. Pobranie tej kwoty powinno byc widoczne w historii ?

    For@ll

  • 2. Data: 2009-05-20 15:12:10
    Temat: Re: mbank - wyplata w obcym bankomacie
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ForALL"

    > Na stronie mbanku jest informacja ze wyplata w obcym bankomacie jest
    > platna i wynosi 5zl. Pobranie tej kwoty powinno byc widoczne w historii ?

    Tak. U mnie jest, bo właśnie przypadkowo pomyliłam bankomaty.
    Pozdr.
    A.

  • 3. Data: 2009-05-20 15:23:09
    Od: ForALL <N...@s...info>

    ffiona pisze:

    > Użytkownik "ForALL"

    > Tak. U mnie jest, bo właśnie przypadkowo pomyliłam bankomaty.
    > Pozdr.
    > A.

    U mnie jeszcze ta operacja wisi w zablokowanych, czy u ciebie pomimo
    blokady pokazalo ze ta oplata zostala pobrana ?

  • 4. Data: 2009-05-20 16:22:20
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ForALL"

    > U mnie jeszcze ta operacja wisi w zablokowanych, czy u ciebie pomimo
    > blokady pokazalo ze ta oplata zostala pobrana ?

    Nie. Dopiero, jak i wypłata pojawiła się w historii.