  • 1. Data: 2009-05-20 11:48:28
    Temat: sukces OFE
    Od: pwz <g...@d...pl>

    "Mimo wszystkich błędów OFE okazały się jednak sukcesem. Dzięki swoim
    aktywom zmieniły polski rynek kapitałowy, bo bez ich pieniędzy zamiast
    liderem w naszym regionie bylibyśmy jego zaściankiem."
    [cyt. za:
    http://www.rp.pl/artykul/2,307443_Bogdan_mowi__za_ma
    lo_na_Hawaje_.html ]

    Jednym słowem: furda emerytury, najważniejsze, że są OFE, bo ładnie
    wyglądamy z zagranicy, a ponadto udało się skubnąć ludzi na kasę ;-)

    Przypomina się tekst piosenki:
    Jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze ale nie najgorzej jest...

    Pozdrawiam
    pwz

  • 2. Data: 2009-05-20 13:12:39
    Temat: Re: sukces OFE
    Od: Michał <r...@x...cy>

    pwz pisze:
    > "Mimo wszystkich błędów OFE okazały się jednak sukcesem. Dzięki swoim
    > aktywom zmieniły polski rynek kapitałowy, bo bez ich pieniędzy zamiast
    > liderem w naszym regionie bylibyśmy jego zaściankiem."

    Wybierając taki rodzynek jesteś bestialsko niepoprawny politycznie.
    Pewnie według dziennikarza gdyby OFE nie było to nie byłoby też "ich"
    pieniędzy... ergo tych pieniędzy by nie było w ogóle. I tym sposobem II
    filar też się w cudowny sposób zrobił samorodnym. Powinniśmy zrobić
    jeszcze ze dwa takie filary. :D

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 3. Data: 2009-05-20 18:21:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał" <r...@x...cy> wrote in message

> [...]
    > pieniędzy... ergo tych pieniędzy by nie było w ogóle. I tym sposobem II
    > filar też się w cudowny sposób zrobił samorodnym. Powinniśmy zrobić

    A pewnie lepiej byloby pakowac w ZUS. OFE jest jedna z lepszych rzeczy,
    ktore udalo sie zrobic w PL. Na kapitale takze powinny byc oparte
    ubezpieczenia zdrowotne. Kazdy obywatel powinien moc sobie wybrac odpowiedni
    plan. Mam nadzieje, ze jak nastapi zmiana pokoleniowa w parlamencie to do
    tego dojdziemy :D.

    MK

  • 4. Data: 2009-05-20 18:26:52
    Od: pwz <g...@d...pl>

    MK pisze:
    > A pewnie lepiej byloby pakowac w ZUS.

    Pewnie tak:
    http://www.tvn24.pl/12692,1596940,0,1,ofe-gorsze-od-
    zus_u-i-lokat,wiadomosc.html

    > OFE jest jedna z lepszych rzeczy,
    > ktore udalo sie zrobic w PL.

    Dlaczego?

    > Na kapitale takze powinny byc oparte
    > ubezpieczenia zdrowotne. Kazdy obywatel powinien moc sobie wybrac
    > odpowiedni plan. Mam nadzieje, ze jak nastapi zmiana pokoleniowa w
    > parlamencie to do tego dojdziemy :D.

    Tak, będziemy mieli drugą Irlandię... Albo Chile.
    pwz

  • 5. Data: 2009-05-20 18:38:05
    Od: Michał <r...@x...cy>

    MK pisze:
    > OFE jest jedna z lepszych rzeczy, ktore udalo sie zrobic w PL.

    Ależ masz pełną rację... bo rozumiem, że masz na myśli interes zarządców
    OFE, tak? :>

    hint: "diabeł tkwi w szczególe" a nie ogólnikach

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 6. Data: 2009-05-20 18:47:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Ależ masz pełną rację... bo rozumiem, że masz na myśli interes zarządców
    > OFE, tak? :>

    Zapewne lepiej placic za zusowskie marnotrawstwo. Szlag mnie trafia jak
    widze, ze co miesiac na jakies ZUSy i NFZ idzie tyle kasy, a dostaje za to
    G. Hehe... Najsmieszniejsze, ze place za to kilkanascie razy wiecej niz za
    wypasiony abonament w Luxmedzie...

    MK

  • 7. Data: 2009-05-20 18:51:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "pwz" <g...@d...pl> wrote in message

    > Dlaczego?

    Bo kazdy kogo poziom inteligencji pozwala na skladanie zdan powinien
    zrozumiec, ze w jego interesie jest pracowac i to nie w szarej strefie. A
    jak nie bedzie zarabial to na starosc moze liczyc tylko na zasilek socjalny,
    a zadna emerytura mu nie przysluguje.

    > Tak, będziemy mieli drugą Irlandię... Albo Chile.

    Bedziemy mieli to na co sobie zapracujemy. Jak bedziemy mieli glupi narod,
    ktory ciagle bedzie chcial zeby w imie sprawiedliwosci spolecznej wszyscy
    byli biedni to zapewne tak sie stanie...

    MK

  • 8. Data: 2009-05-20 18:53:43
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Bedziemy mieli to na co sobie zapracujemy. Jak bedziemy mieli glupi narod,
    > ktory ciagle bedzie chcial zeby w imie sprawiedliwosci spolecznej wszyscy
    > byli biedni to zapewne tak sie stanie...

    Ja uważam, że tak się stanie bez względu na to czy naród będzie mniej czy
    bardziej głupi.

    OFE jest świetną sprawą teoretycznie. Ale jak piszą inni: diabeł tkwi w
    szczegółach.

  • 9. Data: 2009-05-20 19:08:37
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MK wrote:

    > Najsmieszniejsze, ze place za to kilkanascie razy wiecej niz za
    > wypasiony abonament w Luxmedzie...

    Czy wypasiony abonament w Luxmedzie obejmuje rowniez leczenie szpitalne ?

    --
    in

  • 10. Data: 2009-05-20 19:16:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > ubezpieczenia zdrowotne. Kazdy obywatel powinien moc sobie wybrac
    > odpowiedni plan. Mam nadzieje, ze jak nastapi zmiana pokoleniowa w

    Tak szczerze : ZUS czy OFE co za różnica ? Zanim dostanę emeryturę
    (jeśli w ogóle) to tak czy inaczej znowu trafi to do jednego wora.

    --
    Mithos