  • 1. Data: 2009-05-19 22:57:24
    Temat: VISA Gold GETIN Banku?
    Od: Marek <a...@s...pl>

    Bank podesłał mi z własnej inicjatywy KK z informacją że:
    - brak opłat za wydanie, obsługę i wznowienie karty
    - bezpłatne przelewy z rachunku karty
    - nieoprocentowany kredyt aż do 56 dni
    - wypłaty z bankomatów w kraju i za granicą bez prowizji
    - bezpłatny dostęp do rachunku przez Internet
    - pakiet ubezpieczeniowy Bezpieczny Dom

    Na stronie GB nie znalazłem informacji o tej KK, a infolinia
    informuje o miesięcznej opłacie z tytułu ubezpieczenia
    i zapraszają do placówki na podpisanie umowy.

    Czy ktoś z Państwa przerabiał już ten temat i może coś napisać
    o "haczykach". Nie jestem prawnikiem i pewnie "przegapię"
    istotne i zapewne niezbyt korzystne dla mnie zapisy stąd moja
    prośba.

    --
    dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-20 06:36:36
    Temat: Re: VISA Gold GETIN Banku?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    Bardzo dobra karta, ale lepsza jest srebrna. Złota kosztuje 9,90/m-c, a
    srebrna 4,50/m-c, różnic pomiędzy nimi nie stwierdza się, poza wariantem
    ubezpieczenia.

    Obiema trzeba wykonać obrót w tej chwili minimum 100 zł miesięcznie aby nie
    naliczyła się dodatkowa opłata (chyba 5 zł/m-c). Obie autoryzowane są
    zasadniczo pinem, mimo że nadal są bez mikroprocesora. Podgląd przez
    internet jest. Przelewy w placówkach z rachunku karty (traktowane nadal jako
    transakcje bezgotówkowe) są.

  • 3. Data: 2009-05-20 07:01:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 20.05.09 8:36, MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > Bardzo dobra karta, ale lepsza jest srebrna. Złota kosztuje 9,90/m-c, a
    > srebrna 4,50/m-c, różnic pomiędzy nimi nie stwierdza się, poza wariantem

    To za co ta opłata, skoro brak opłat???

    --
    Pete

  • 4. Data: 2009-05-20 07:17:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > To za co ta opłata, skoro brak opłat???

    Opłata jest za obowiązkowe ubezpieczenie.

  • 5. Data: 2009-05-20 09:18:30
    Od: Homzik <h...@g...com>

    i dlatego wole KK Aliora, ktorej Alior nie chce mi dac:)

  • 6. Data: 2009-05-20 12:06:08
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Maj, 11:18, Homzik <h...@g...com> wrote:
    > i dlatego wole KK Aliora, ktorej Alior nie chce mi dac:)

    Nie bój d*py, z czasem sam przyjdzie..:-)

  • 7. Data: 2009-05-20 17:33:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Bardzo dobra karta, ale lepsza jest srebrna. Złota kosztuje 9,90/m-c, a
    > srebrna 4,50/m-c, różnic pomiędzy nimi nie stwierdza się, poza wariantem
    > ubezpieczenia.

    A co w niej jest takiego dobrego ? Mi sie Getin kojarzy jakoś wybitnie
    tandetnie (może dlatego, że mają żenującą stronę www).

> [...]
    > są zasadniczo pinem, mimo że nadal są bez mikroprocesora. Podgląd przez
    > internet jest. Przelewy w placówkach z rachunku karty (traktowane nadal

    I tylko te przelewy to jedyna zaleta ? Bo płatne ubezpieczenie to
    porażka maksymalna.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-05-20 17:49:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > I tylko te przelewy to jedyna zaleta ? Bo płatne ubezpieczenie to porażka
    > maksymalna.

    Tylko, ale ta cecha z nawiązką równoważy wszystkie wady. Po prostu trzeba
    rozumieć do czego tej karty warto używać.

  • 9. Data: 2009-05-20 18:11:30
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Marek napisal:
    > Bank podesłał mi z własnej inicjatywy KK (...)

    Tez dostałem taką KK.
    Powiązana była z promocją "50zl w prezencie".
    Jednym z warunkow, zeby je dostac, bylo wykonanie transakcji do 30 IV.
    KK zas przyszla 17 V.
    Zniesmaczylo mnie to.
    Zas obowiazkowe ubezpieczenie zniechecilo mnie do niej.
    Plusem sa przelewy (z proponowanym mi limitem zarabialbym miesiecznie ok.
    40zl), ale comiesieczny dojazd do placowki jakos mnie nie bawi.

    > Na stronie GB nie znalazłem informacji o tej KK, a infolinia
    > informuje o miesięcznej opłacie z tytułu ubezpieczenia
    > i zapraszają do placówki na podpisanie umowy.

    Informacje na stronach GB:
    http://www.karty.getinbank.pl/1,18,25.html

    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2009-05-20 18:59:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Tylko, ale ta cecha z nawiązką równoważy wszystkie wady. Po prostu
    > trzeba rozumieć do czego tej karty warto używać.

    Tylko trzeba mieć jeszcze sensowny limit. Chociaż teoretycznie to i ze
    zwykłego 10k można zarobić pewnie i 50 PLN tylko czy to ma sens ? :)

    --
    Mithos