  • 1. Data: 2011-07-13 08:32:24
    Temat: mBank - zmiana opłat i prowizji od 15 lipca
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    w mBąku zmiany:
    http://www.mbank.pl/blog/artykul,998,zmiana-taryfy-p
    rowizji-i-oplat-mbanku.html?lang=P

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2011-07-13 09:01:43
    Temat: Re: mBank - zmiana opłat i prowizji od 15 lipca
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 10:32:24 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > w mBąku zmiany:

    Na wszelki wypadek właśnie zastrzegłem kartę debetową. Dwa tygodnie
    wcześniej, niż zamierzałem.

    Pierwszy raz od kilkunastu lat nie mam debetówki ;-)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2011-07-13 09:14:43
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ivjl6o$hc0$...@n...onet.pl...
    > Elo
    >
    > w mBąku zmiany:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,998,zmiana-taryfy-p
    rowizji-i-oplat-mbanku.html?lang=P

    Czyli jak widzę kompletnie nieatrakcyjna opłata za Sorbnet (adekwatna do
    około 2006 roku) oraz znikome podniesienie opłat za notowania, a co
    ważniejsze podniesienie progów obrotów (było 250k teraz jest 300k na darmowe
    5 ofert, więc nadal nie jest źle).

  • 4. Data: 2011-07-13 09:14:47
    Od: Jarosław Misztal <p...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 10:32, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > w mBąku zmiany:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,998,zmiana-taryfy-p
    rowizji-i-oplat-mbanku.html?lang=P

    Hmmm, czyżby miało się zrobić "ciekawie"? Poniżej przypis 54, dotyczący
    miesięcznej opłaty za kartę debetową. Zwracam uwagę na podkreślone słowo
    "lub". Opłata jest pobierana jeśli nie będzie transakcji na kwotę 100zł
    LUB klient nie ma usługi "Wypłaty ze wszystkich bankomatów". Czyli
    trzeba spełnić oba warunki, by być zwolnionym z opłaty.

    "54 Opłata jest pobierana jeśli Klient (Posiadacz rachunku) nie dokona
    transakcji bezgotówkowych (transakcja bezgotówkowa jest
    zakup, transakcja w sklepie, transakcja MO/TO, transakcja internetowa,
    transakcja w sklepie za granica, mTransfer z karty
    kredytowej) na łączną kwotę min. 100 zł, rozliczona w miesiącu
    kalendarzowym wszystkimi posiadanymi kartami debetowymi
    i kredytowymi wydanymi w ofercie dla Klienta indywidualnego LUB
    (podkreślenie J.M.) jeśli Klient nie posiada usługi "Wypłaty ze wszystkich
    bankomatów". Do operacji bezgotówkowych nie jest wliczana wypłacona
    kwota pieniędzy w ramach transakcji Cashback."

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2011-07-13 09:30:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jarosław Misztal" <p...@p...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > LUB klient nie ma usługi "Wypłaty ze wszystkich bankomatów". Czyli trzeba
    > spełnić oba warunki, by być zwolnionym z opłaty.

    Nie, dlaczego? Jeden trzeba spełnić. Tu nie ma być prawdziwe zaprzeczenie
    alternatywy tylko ma być prawdziwa alternatywa.

  • 6. Data: 2011-07-13 09:30:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 11:14:47 +0200, Jarosław Misztal napisał(a):

    > Czyli trzeba
    > spełnić oba warunki, by być zwolnionym z opłaty.

    "Lub" oznacza albo "A" albo "B" albo "A i B".

  • 7. Data: 2011-07-13 09:37:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

> [...]
    >
    > Nie, dlaczego? Jeden trzeba spełnić. Tu nie ma być prawdziwe
    > zaprzeczenie alternatywy tylko ma być prawdziwa alternatywa.

    Hm.

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Jeśli( (nie będzie transakcji na kwotę 100zł ) lub (klient nie ma usługi
    "Wypłaty ze wszystkich bankomatów". ) ) to opłata jest pobierana.
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    No to mi wychodzi, że też trzeba oba warunki spełnić.
    Gdzie popełniłem błąd?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 8. Data: 2011-07-13 09:49:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 11:37:18 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > No to mi wychodzi, że też trzeba oba warunki spełnić. Gdzie popełniłem
    > błąd?

    "Lub"

  • 9. Data: 2011-07-13 09:50:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    >
    > No to mi wychodzi, że też trzeba oba warunki spełnić.

    Nie mam pojęcia gdzie?

    Może przyjmując, że tu chodzi o to aby implikacja jako całość była fałszywa
    i wybierając jeden z trzech wariantów, dla których jest fałszywa?

  • 10. Data: 2011-07-13 09:55:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 09:01:43 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Na wszelki wypadek właśnie zastrzegłem kartę debetową. Dwa tygodnie
    > wcześniej, niż zamierzałem.

    Ja od razu jak poszło pierwsze info to przekazałem do wiklidacji plastik.

    > Pierwszy raz od kilkunastu lat nie mam debetówki ;-)

    To teraz latasz do oddziału po mamone?

    --
    xbartx