  • 1. Data: 2011-07-12 20:00:47
    Temat: Graniczne godziny w Bankach
    Od: " karol" <k...@g...pl>

    Niewiem czy był taki temat a powinien się pojawić

    Graniczne godziny operacji w Bankowości internetowej by była wykonana tego
    samego dnia chodzi oczywiście o operacje wewnętrzne

    Np
    w Mbanku jest to 24 h/
    W Deutche banku po 18.00 nie wykonasz operacji

    A jak jest W Polbanku, jaką ma graniczną godzinę

  • 2. Data: 2011-07-12 20:40:41
    Temat: Re: Graniczne godziny w Bankach
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2011-07-12 22:00, karol pisze:
> [...]
    > w Mbanku jest to 24 h/
    > W Deutche banku po 18.00 nie wykonasz operacji
    >
    > A jak jest W Polbanku, jaką ma graniczną godzinę

    Podejrzewam, że pokrywa się z tym:
    http://serwis.platnosci.pl/metody-platnosci-i-czasy-
    realizacji-platnosci-online,1786.html

  • 3. Data: 2011-07-12 21:06:49
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-07-12 22:40, Ralf pisze:

    > Podejrzewam, że pokrywa się z tym:
    > http://serwis.platnosci.pl/metody-platnosci-i-czasy-
    realizacji-platnosci-online,1786.html

    Aj-waj, Lukas niby nieczynny od 23:30, ale o 22:30 już nie można wykonać
    przelewu wewnętrznego (i pewnie jakiś czas wcześniej też nie). A na tej
    stronce bzdurnie napisali ONLINE :-)

    --
    notveryoldman

  • 4. Data: 2011-07-12 21:16:13
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2011-07-12 23:06, notveryoldman pisze:

    realizacji-platnosci-online,1786.html

    > Aj-waj, Lukas niby nieczynny od 23:30, ale o 22:30 już nie można wykonać przelewu
    wewnętrznego (i pewnie jakiś czas wcześniej też nie). A na tej stronce bzdurnie
    napisali ONLINE :-)

    W sumie sprytne, przelewy przychodzą online, tylko klient nie moze tego sprawdzic :)

    Kolejne przyblizenie:
    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

  • 5. Data: 2011-07-12 21:22:01
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Ralf" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Podejrzewam, że pokrywa się z tym:
    > http://serwis.platnosci.pl/metody-platnosci-i-czasy-
    realizacji-platnosci-online,1786.html

    lub z tym:
    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

  • 6. Data: 2011-07-12 23:33:24
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    karol pisze:

> [...]
    > w Mbanku jest to 24 h/
    > W Deutche banku po 18.00 nie wykonasz operacji
    >
    > A jak jest W Polbanku, jaką ma graniczną godzinę

    Ciekawe, a może nawet ciekawsze jest też pytanie - kiedy w danym banku
    kończy się doba? Np. Meritum niby wykonuje operacje przez całą dobę, ale
    około 20:00 jest "przetwarzanie", po którym na rachunkach pojawiają się
    odsetki, a potem operacje są księgowane z datą następnego dnia
    roboczego. W BGŻ chyba to samo, tyle że po 22.

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2011-07-13 02:24:29
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    realizacji-platnosci-online,1786.html

    >lub z tym:
    >https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

    To też bzdura, platnosci.pl lepsze, np. Citi 6:00-3:00 w BC, 9:00-18:00 w
    PL. Jak płaciłem BC między 7 a 8, miałem ostrzeżenie, że przelew nie może
    być zrealizowany szybko. I faktycznie kasa dotarła o 9:30. Alior, meritum i
    db przyjęły kasę natychmiast (i to by się zgadzało i z BC i z PL).

  • 8. Data: 2011-07-13 06:10:17
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Podejrzewam, że pokrywa się z tym:
    > http://serwis.platnosci.pl/metody-platnosci-i-czasy-
    realizacji-platnosci-online,1786.html

    na transferuj.pl (konkurent ww.) tez cos bylo

  • 9. Data: 2011-07-15 12:30:10
    Od: Wiesław Gajda (Gold Finance) <w...@g...pl>

[...]

    Z tego co pamiętam to przelewy wewnętrzne idą przez 0,5 sek. 24h/dobę 7 dni w
    tygodniu. Robiłem przelewy wewnętrzne późno wieczorem i zawsze były natychmiast.

    Przelewy zewnętrzne to co innego...

  • 10. Data: 2011-07-18 12:01:19
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

> [...]
    > rachunkach pojawiają się odsetki, a potem operacje są księgowane z
    > datą następnego dnia roboczego. W BGŻ chyba to samo, tyle że po 22.

    W uzupełnieniu informacja na temat Eurobanku.

    1. W EB po 22 nie można złożyć zlecenia przelewu z datą przyszła
    na dzień następny (system odrzuca datę). Jednocześnie przelew
    składany "na teraz" dostaje datę "dzisiejszą". Wskutek tego jest
    się "w plecy" o kwotę odsetek, chyba, że ktoś ma czas czekać do 24
    z minutami i dopiero wtedy przelewać.

    2. Jest jednak możliwość (informacja pisemna z poczty wewnętrznej)
    złożenia reklamacji z powołaniem się na wyżej opisaną niemożność i
    żądaniem zwrotu kwoty oprocentowania za ten jeden dzień różnicy,
    oczywiście jeśli składamy przelew natychmiastowy między 22:00 a 24:00.

    witrak()