  • 1. Data: 2011-07-12 10:50:29
    Temat: ktos sie dodzwonil do GO ?
    Od: JJ <j...@v...pl>

    probowalem zalozyc konto i jest, ale nieaktywne (od 5 dni)
    probuje sie dodzwonic i po 10 min. czekania mam to samo ( wszyscy
    konsultanci sa zajeci)

    WTF ?

  • 2. Data: 2011-07-12 11:07:53
    Temat: Re: ktos sie dodzwonil do GO ?
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    JJ <j...@v...pl> napisał(a):

    > probowalem zalozyc konto i jest, ale nieaktywne (od 5 dni)
    > probuje sie dodzwonic i po 10 min. czekania mam to samo ( wszyscy
    > konsultanci sa zajeci)

    To jest normalne, dziwne by było, gdybyś się dodzwonił od razu... Duży procent
    - wszystko inne marne, w tym obsługa.

  • 3. Data: 2011-07-12 11:41:05
    Od: JJ <j...@v...pl>

    wrote:

    > To jest normalne, dziwne by było, gdybyś się dodzwonił od razu... Duży
    > procent - wszystko inne marne, w tym obsługa.

    moze jestem rozpieszczony - w mbąku po drugim dzwonku ktos odbiera

  • 4. Data: 2011-07-12 12:27:36
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    JJ <j...@v...pl> napisał(a):

    > moze jestem rozpieszczony - w mbąku po drugim dzwonku ktos odbiera

    W mBanku jestem 11 lat. Jak zaczynał to sami dzwonili do mnie, potem ja
    musiałem dzwonić do nich, ale było ok, potem nagła migracja ludzi do mB i nie
    można było się dodzwonić, średni czas oczekiwania był 17 minut i wtedy dostali
    w całej prasie za to taką krytykę, że zbudowali nowe Call Center od podstaw i
    teraz nie ma problemu.

    Nie wiem czy widzisz, ale jest u Czarneckiego też od początku jego
    internetowej historii i jest dokładnie to samo, więc czas uleczy ten problem.
    W tej chwili on kupuje masowo bank po banku, a wszystko to obsługuje jeden
    system i jedno call center, więc musiało się zatkać prędzej czy później.
    Dzięki prezesowi Stypułkowskiemu z mBanku dużo szybciej niż przewidział
    Czarnecki, nie przewidział, że konkurencja sama mu się podłoży...

  • 5. Data: 2011-07-12 12:50:32
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Nie wiem czy widzisz, ale jest u Czarneckiego też od początku jego
    > internetowej historii i jest dokładnie to samo, więc czas uleczy ten problem.

    A po Polsku to miało brzmieć :) tak:

    Jestem u Czarneckiego też od początku jego internetowej historii i nie wiem
    czy widzisz, ale jest dokładnie to samo, więc czas uleczy ten problem.

  • 6. Data: 2011-07-13 07:03:04
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W mBanku jestem 11 lat. Jak zaczynał to sami dzwonili do mnie, potem ja
    > musiałem dzwonić do nich, ale było ok, potem nagła migracja ludzi do mB i nie
    > można było się dodzwonić,

    Drugi okres padaczki mBanku przypadl na uruchomienie notowan online
    w okresiie hossy na GPW, gdy fryzjer z taksowkarzem do spolki ze sprzataczka
    zaczeli "grac" na gieldzie ;)

    Ps. tez jestem w obu od ich poczatkow istnienia ;)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-07-14 12:20:34
    Od: JJ <j...@v...pl>

    wrote:

> [...]
    > prędzej czy później. Dzięki prezesowi Stypułkowskiemu z mBanku dużo
    > szybciej niż przewidział Czarnecki, nie przewidział, że konkurencja sama

    w koncu konto zalozyli
    dzwonic juz nie pribuje, ale jest mozliwosc wyslania zapytania ze strony
    "bankowosci online", oczywiscie po zalogowaniu
    wiadomosc wyslana ~ 10:00
    mamy 14:17 a odpowiedzi nie ma
    pytanie proste (o ktorej sa sesje ELIXIR w GO ?)

  • 8. Data: 2011-07-14 14:20:18
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    JJ <j...@v...pl> napisał(a):

    > pytanie proste (o ktorej sa sesje ELIXIR w GO ?)

    Nie łatwiej tu zapytać :)

    Sesje wychodzące:
    08:20, 12:15, 14:30

    Sesje przychodzące:
    10:30, 14:20, 17:00

  • 9. Data: 2011-07-14 21:08:47
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "JJ" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomosc wyslana ~ 10:00
    > mamy 14:17 a odpowiedzi nie ma
    > pytanie proste (o ktorej sa sesje ELIXIR w GO ?)

    może proste dla ciebie :)

    pzdr

  • 10. Data: 2011-07-14 21:10:11
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > Nie łatwiej tu zapytać :)
    >
    > Sesje wychodzące:
    > 08:20, 12:15, 14:30
    >
    > Sesje przychodzące:
    > 10:30, 14:20, 17:00

    najlepiej i najpewniej to zawsze do zrodla uderzac (co nie znaczy ze tu jest
    zle zrodlo informacji :))