  • 21. Data: 2008-06-26 14:00:55
    Temat: Re: getinbank - konto internetowe
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Jun 2008 10:11:30 +0200, otrov napisał(a):

    > No nie do końca. Zabija prowizja za wpłatę:
    >
    > Wpłata własna w kasie Banku: 9 zł
    >
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32598

    Ano fakt. Zapomniałem, że chodzi głównie o wpłaty. Przepraszam i tym
    samym ING można wykreślić, no chyba że znowu proteza i tak jak w wypadku
    BZWBK jak napisał Kamil założyć sobie kilka rachunków ING OKO.

    Xenocide

  • 22. Data: 2008-06-26 14:19:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
    [...]

    > samym ING można wykreślić, no chyba że znowu proteza i tak jak w wypadku
    > BZWBK jak napisał Kamil założyć sobie kilka rachunków ING OKO.

    Ale OKO można mieć tylko 2.
    KJ

  • 23. Data: 2008-06-26 17:51:07
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    t...@g...com pisze:
    > jak jest oplata za karte i czy mozna jej uniknac ?
    >
    > mozna ewentualnie wziac bez karty?

    Oczywiście, że można brac bez karty.

  • 24. Data: 2008-06-26 18:10:27
    Od: C...@g...com

    On 25 Cze, 22:54, t...@g...com wrote:

    > jak jest oplata za karte i czy mozna jej uniknac ?
    Chyba 100 zł obrotu na karcie trzeba zrobić - ale sprawdź na wszelki
    wypadek.

    > mozna ewentualnie wziac bez karty?
    Jak najbardziej.

  • 25. Data: 2008-06-26 18:41:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Robert Kois" 1...@k...kojer

    > Ale mi nieszczególnie zależy na darmowości. Chętnie będę płacił za porządną
    > robotę. Co mi się w Eurobanku spodobało to to, że nie musiałem nic
    > wypełniać, wszystkie wnioski/umowy/oświadczenia itp. wypełnił za mnie
    > pracownik banku. Wystarczyło tylko podpisać. W takim Multi, Pekao czy BPH
    > dostawałem formularz i długopis :). No ale niestety na główne konto to
    > Eurobank ma za małą funkcjonalność.

    W WBK dostajesz kartę kredytową (z której możesz przelewać za 3 złote,
    więc niewiele to różni się od prawie bezpłatnego kredytu) bez zbędnych
    formalności, ale wniosek chyba trzeba wypełnić.

    W BPH wniosek o kartę wypełniono za mnie. W Citi -- za mnie. W mBanku też. :)

    Chyba w wielu miejscach wnioski o karty wypełniają pracownicy.

    Jak jest z kredytami -- nie wiem, bo nie biorę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2008-06-27 06:26:02
    Od: Jendreck <j...@g...pl_wywalto>

    On Thu, 26 Jun 2008 13:15:20 +0200
    "lwh" <l...@v...pl> wrote:

    > Skoro masz tyle potrzeb, to zapewne masz pieniądze.
    > Jak masz pieniądze, to VIP konta spełnią Twoje oczekiwania chyba w każdym
    > banku

    No nie, tyle pieniędzy to ja nie mam.
    Dzięki za wszystkie rady, a co sądzicie o Eurobanku ?

    --
    Pozdrowienia
    Jendreck

  • 27. Data: 2008-06-27 12:18:13
    Od: "jack" <...@...pl>

    > Pani chciała mieć pewność co do tego, czy nie inwestuje w niepewny
    > (zajęty)
    > interes. ;) Niektóre ;) kobiety tak mają. :) Inne wręcz odwrotnie -- chcą
    > mieć pewność co do tego, że interes jest sprawdzony. ;)

    Swietnie ujete !!

  • 28. Data: 2008-06-27 12:39:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Cze, 08:26, Jendreck <j...@g...pl_wywalto> wrote:

    > No nie, tyle pieniędzy to ja nie mam.
    > Dzięki za wszystkie rady, a co sądzicie o Eurobanku ?

    Ja tam jestem zadowolony.
    Konto podstawowe mam w Nordea Spectrum skad transferuje jednym
    przelewem do Eurobanku to, co planuje pozniej przelewac dalej.
    Z Nordei mam darmowe bankomaty i tani kredyt odnawialny.

  • 29. Data: 2008-06-27 12:58:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "jack" g42m7d$q7a$...@n...news.neostrada.pl

    > Swietnie ujete !!

    I dlatego IMO należy przywrócić wielożeństwo w Chrześcijańskiej części świata.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2008-06-27 13:00:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Jendreck" 2...@g...pl_wywalto

    : Dzięki za wszystkie rady, a co sądzicie o Eurobanku ?

    IMO OK.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'