  • 11. Data: 2008-06-25 21:01:40
    Temat: Re: getinbank - konto internetowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Michał R." g3u8h7$eol$...@n...news.neostrada.pl

    > getin konto internetowe

    > działa super nigdy sie nie zawiodłem

    A masz od kiedy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2008-06-26 06:01:05
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Jun 2008 15:28:10 +0200, Jendreck napisał(a):

    > Szukam banku, który pełniłby dla mnie funkcje wpłatomatu, czyli musi
    > istnieć "fizyczny" oddział banku i dobrze funkcjonujące konto
    > internetowe żebym to już mógł przelać dalej. Poza tym konto musi być
    > najtańsze, czyli darmowe (...)

    ING Direct (kartą trzeba zrobić obrót 100 PLN albo chyba można z niej
    zrezygnować)

    CitiOne Direct (jeżeli będziesz wpłacał na m-c > 5k PLN to konto darmowe)

    BGŻ (konto o ile pamiętam darmowe, ale zobacz na ich stronie co i jak)

    Multi Comfort (z karty możesz zrezygnować, ale odcinasz się wtedy od
    wpłatomatu) Active (jeżeli będziesz wpłacał na m-c > 1,5k PLN darmowe) -
    tutaj jest chyba tylko jeden minus, że jeżeli w oddziale jest wpłatomat
    to wpłata w okienku kosztuje (chyba że coś się w tej materii zmieniło?)

    Xenocide

  • 13. Data: 2008-06-26 06:02:06
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Acha jeszcze możesz spoglądnąć na ofertę Eurobanku.

    Xenocide

  • 14. Data: 2008-06-26 08:11:30
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

    > ING Direct (kartą trzeba zrobić obrót 100 PLN albo chyba można z niej
    > zrezygnować)

    No nie do końca. Zabija prowizja za wpłatę:

    Wpłata własna w kasie Banku: 9 zł

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32598

    o.

  • 15. Data: 2008-06-26 09:05:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 25 Jun 2008 16:24:46 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Kawę podają także w Multi. :)
    > Nie wiem, czy smaczną (piłem tylko dwa razy -- smakowała)
    > ale obsługa jest tam bardzo dobra. :)

    O ile nie chcesz czegoś bardziej skomplikowanego. Wtedy zaczyna się
    papierkologia jak w Pekao. Ja sobie dałem luz z Multi jakieś 3 lata temu po
    tym jak po 3 tygodniach nic nie robienia z moim wnioskiem o linię kredytową
    i kartę (przenoszone z innych banków) "analityk" z centrali się ocknął (po
    tym jak się upomniałem w oddziale) i zażądał dodatkowych papierków. W tym
    oświadczenia o tym, że jestem kawalerem. Posmialismy się z miła panią z
    oddziału a potem zlikwidowałem konto i poszedłem do konkurencji.

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2008-06-26 11:15:20
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Jendreck" <j...@g...pl_wywalto> napisał w wiadomości
    Szukam banku, który pełniłby dla mnie funkcje wpłatomatu, czyli musi
    istnieć "fizyczny" oddział banku i dobrze funkcjonujące konto
    internetowe żebym to już mógł przelać dalej. Poza tym konto musi być
    ========

    Skoro masz tyle potrzeb, to zapewne masz pieniądze.
    Jak masz pieniądze, to VIP konta spełnią Twoje oczekiwania chyba w każdym
    banku

  • 17. Data: 2008-06-26 11:19:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Robert Kois" ofuhlt2d8kzx$....@k...kojer

> [...]
    > tym jak się upomniałem w oddziale) i zażądał dodatkowych papierków. W tym
    > oświadczenia o tym, że jestem kawalerem.

    Pani chciała mieć pewność co do tego, czy nie inwestuje w niepewny (zajęty)
    interes. ;) Niektóre ;) kobiety tak mają. :) Inne wręcz odwrotnie -- chcą
    mieć pewność co do tego, że interes jest sprawdzony. ;)

    (i to rodzi się u mnie pytanie: czy impotencja naprawdę jest aż tak
    powszechną chorobą, czy kobiety dmuchają na zimne, czy może szukają
    czegoś wyjątkowego? no i rodzi się ;) stwierdzenie: przecież można
    łatwo sprawdzić funkcjonowanie tego biznesu przed zawarciem umowy)

    > Posmialismy się z miła panią z oddziału a potem zlikwidowałem konto
    > i poszedłem do konkurencji.

    Czyli do?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2008-06-26 11:47:48
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 26 Jun 2008 13:19:08 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Pani chciała mieć pewność co do tego, czy nie inwestuje w niepewny (zajęty)
    > interes. ;) Niektóre ;) kobiety tak mają. :) Inne wręcz odwrotnie -- chcą
    > mieć pewność co do tego, że interes jest sprawdzony. ;)

    Analityk był bezosobowy i gdzieś daleko :).

    > Czyli do?

    Wtedy do BPH, konto promocyjnie było bezpłatne (no 2zł za kartę którą
    uzywam tylko do bankomatów). A teraz ponieważ znów jestem w Pekao to szukam
    czegoś rozsądnego :). Multi wyglada nieźle ponownie, ale jak papierkologia
    dalej taka fajna to nie wiem czy mi się chce wracać.

  • 19. Data: 2008-06-26 13:41:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Robert Kois" 1...@k...kojer

> [...]
    > czegoś rozsądnego :). Multi wyglada nieźle ponownie, ale jak papierkologia
    > dalej taka fajna to nie wiem czy mi się chce wracać.

    Mnie w PeKaO dawali (pod koniec ubiegłego tysiąclecia) kredyty (debety) bez
    kłopotów, na telefon, raz nawet bez podpisania umowy -- zaszedłem do banku
    i zapytałem, co mam zrobić, aby dostać debet, a oni mi na to, że pieniądze
    zostały już postawione do mojej dyspozycji... :)

    Zapytałem nieśmiało, czy aby nie należałoby podpisać ze mną jakiejś umowy...
    No i okazało się, że podpisanie gdzieś umknęło uwadze bankierek.

    Później debet był zwiększany (na telefon, po którym podpisywałem aneksy
    czy nowe umowy), aż w końcu bank uznał, iż nie ja dysponuję rachunkiem,
    lecz ,,moja'' firma. Z długiem około 35 tysięcy złotych zostałem pozbawiony
    prawa decydowania o rachunku. W tamtym czasie dziennie można było zarobić
    10 tysięcy złotych, co widać było na rachunku firmowym prowadzonym też
    przez PeKaO, więc debet był śmiesznie niski w zestawieniu z możliwościami
    jego spłacenia, ale wkrótce zaczęły się dla mnie dni horroru. :)

    -=-

    Teraz mam nadmiary pieniędzy (i makulatury -- przede mną leży tałzen
    w makulaturze, który prosi się o zawiezienie do ,,punktu zbiórki
    makulatury'' zwanej wpłatomatem czy kasą) i raczej zależy mi na
    dobrych bankach -- na możliwości szybkiego dysponowania pieniędzmi,
    w tym i zamianą makulatury (czy złomu, choć złom nie jest kłopotliwy
    i noszę go w kieszeni -- choćby przydaje się w sklepowych wózkach)
    w pieniądze. :)

    Marzę o tym, aby surowce wtórne zostały w ogóle wyeliminowane z użycia.
    Kiedyś musiałem obracać makulaturą wartą tyle, co mały blok mieszkalny. :)
    I choć nigdy nie bałem się -- było to dla mnie co najmniej niekomfortowe ;)
    choćby dlatego, że nie umiem liczyć surowców wtórnych. :)

    -=-

    W tym wątku już pisałem o bankach, które prowadzą rachunki za free.

    Karty bez problemów i łaski daje na przykład mBank i WBK, z tym że mBank
    nie wymaga oficjalnych zarobków. Wiadomo chyba, że mając na utrzymaniu
    dwa mieszkania i siebie samego, **muszę** wydawać miesięcznie co najmniej
    dwa tałzeny, bo na same mieszkania wydam około jednego tałzena. Jak więc
    to możliwe, że zarabiam tylko 500 złotych miesięcznie? :) Ale absurd Polski
    i Polaków polega właśnie na zaniżaniu zarobków. I chyba dlatego mBank proponuje
    karty nie na zarobki własne, ale na zarobki gospodarstwa domowego. I IMO słusznie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2008-06-26 13:49:46
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 26 Jun 2008 15:41:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > W tym wątku już pisałem o bankach, które prowadzą rachunki za free.

    Ale mi nieszczególnie zależy na darmowości. Chętnie będę płacił za porządną
    robotę. Co mi się w Eurobanku spodobało to to, że nie musiałem nic
    wypełniać, wszystkie wnioski/umowy/oświadczenia itp. wypełnił za mnie
    pracownik banku. Wystarczyło tylko podpisać. W takim Multi, Pekao czy BPH
    dostawałem formularz i długopis :). No ale niestety na główne konto to
    Eurobank ma za małą funkcjonalność.