  • 1. Data: 2008-06-25 12:31:39
    Temat: Lokaty oprocentowanie w pln, eur, USD
    Od: "Zyga" <z...@e...pl>

    Witam

    Szukam jakiegoś porównania lokat na polskim rynku. Niestety wszystko co
    znajduję jest raczej nieaktualne.
    Szukam najlepszej oferty dla trzech walut: pln, euro i dolar.

    Jeśli chodzi o pln to wiem że w SKOKu jest 9% na 9 miesięcy. Ale on nie jest
    objęty bankowym funduszem gwarancyjnym, a taki jest wymóg.
    Noble bank ma jakąś ofertę zmiennego oprocentowania, że oprocentowanie to
    średnia z 3 miesięcy plus jeszcze trochę, na chwilę obecną wychodzi niecałe
    8%.

    Może znacie jakąś inną ciekawą ofertę?
    I co możecie doradzić jeśli chodzi o lokaty w dolarach i w euro?

    pozdrawiam
    Zyga

  • 2. Data: 2008-06-25 22:00:16
    Temat: Re: Lokaty oprocentowanie w pln, eur, USD
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Zyga" <z...@e...pl> wrote in message
> [...]
    > niecałe 8%.
    >
    > Może znacie jakąś inną ciekawą ofertę?
    > I co możecie doradzić jeśli chodzi o lokaty w dolarach i w euro?

    Standardowe lokaty wwalutowe, np Getin- niezle oprocentowanie.
    Generalnie rynkowe stawki sa dla lokat negocjowalnych w roznych bankach,
    przewaznie od 25tys. USD/EUR. Dokladne stawki % i kwoty uzyskasz pytajac sie
    o takie lokaty w oddziale. mozesz sprobowac np BGK (bank panstwowy)-
    negocjowalne od 25tys.-oddzialow malo, ale jak mieszkasz w duzym miescie to
    mozesz sprobowac