  • 1. Data: 2008-11-19 21:01:33
    Temat: gdzie konto oszczednosciowe w EURO - najbardziej oprocentowane?
    Od: "Gbator" <G...@o...o2.pl>

    gdzie konto oszczednosciowe w EURO - najbardziej oprocentowane? poszukuje.
    Bardzo dziekuje za pomoc.

    m.

  • 2. Data: 2008-11-20 06:57:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Gbator" <G...@o...o2.pl> wrote in message
    > gdzie konto oszczednosciowe w EURO - najbardziej oprocentowane? poszukuje.
    > Bardzo dziekuje za pomoc.
    >
    > m.

    Konta oszcz w EUR oproc od 2% do 3%(wyzsze oproc przewaznie dla wiekszych
    kwot, jezeli bank ma taki rodzaj stopniowanego oprocentowania)
    Nie wiem czy to cie zadowala? Znajdziesz takie konto w ING.BZWBK,BOS. Lokaty
    obecnie wyzej oproc. przy 12-mies mozesz liczyc w wielu istytucjach nawet do
    5%.