  • 1. Data: 2008-11-19 21:57:23
    Temat: Mltibank - sprzedaż
    Od: Daniel <d...@l...com>

    Czy możecie mi powiedzieć o co chodzi z Multibankiem ?
    Jest tam dział sprzedaży, który co jakiś czas dzwoni do klientów i
    proponuje np karty kredytowe.
    Do mnie dzwoniono dzisiaj. Z propozycją karty i limitu 5000 PLN. Kiedy
    zacząłem zadawać pytania o przeniesienie limitu odesłano mnie do
    telecentrum. Dzwoniłem tam przed chwilą i oczywiście nie ma
    informacji, że taka propozycja wogóle była...
    Czy to jest zorganizowana akcja ?

  • 2. Data: 2008-11-19 22:06:43
    Temat: Re: Mltibank - sprzedaż
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Daniel pisze:
    > Czy to jest zorganizowana akcja ?

    Tak.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-11-19 22:13:52
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Czy to jest zorganizowana akcja ?

    mnie tak wciagneli kiedys

  • 4. Data: 2008-11-20 06:35:53
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Czesto to oddzialy proponuja chcace wyrobic limit sprzedazowy. Poza tym
    chodzi o zainteresowanie produktem, a wtorne znaczenie ma kto Cie bedzie
    obslugiwal i czy wie, czy nie, ze dostales propozycje.

  • 5. Data: 2008-11-20 07:15:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czesto to oddzialy proponuja chcace wyrobic limit sprzedazowy. Poza tym
    > chodzi o zainteresowanie produktem, a wtorne znaczenie ma kto Cie bedzie
    > obslugiwal i czy wie, czy nie, ze dostales propozycje.

    mnie chcieli sprzedać "strukturę", ale nie byłem zainteresowany...w
    każdym razie fajnie, że konsultantka AQ sobie o mnie przypomniała

    przy okazji dowiedziałem się, że mam dziwny profil inwestycyjny

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-11-20 07:35:08
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > mnie chcieli sprzedać "strukturę", ale nie byłem zainteresowany...w każdym
    > razie fajnie, że konsultantka AQ sobie o mnie przypomniała

    strasznie naganiaja na te struktury, aczkolwiek w tej chwili chyba jest
    najlepsza opcja. 12% na 3M do 40% kapitalu i inwestycja w rope, ktora teraz
    jest tania to calkiem niezle, aczkolwiek nie az tak, abym sam sie tez
    zainteresowal...

  • 7. Data: 2008-11-20 07:44:35
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

> [...]

    Taka akcja żebyś dał piątaka ;)

  • 8. Data: 2008-11-20 08:00:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > przy okazji dowiedziałem się, że mam dziwny profil inwestycyjny

    Co to jest dziwny profil inwestycyjny ? :)

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-11-20 21:05:44
    Od: Daniel <d...@l...com>

    On 20 Lis, 07:35, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
    > Czesto to oddzialy proponuja chcace wyrobic limit sprzedazowy. Poza tym
    > chodzi o zainteresowanie produktem, a wtorne znaczenie ma kto Cie bedzie
    > obslugiwal i czy wie, czy nie, ze dostales propozycje.

    Jakoś mam inne zdanie o skutecznej sprzedaży, chyba, że to była
    ironia,
    której nie zrozumiałem...

  • 10. Data: 2008-11-21 04:55:11
    Temat: Re: Mltibank - sprzeda?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    to nie byla ironia. Z punktu widzenia banku jest obojetne czy np. 1000
    nowych klientow bedzie z Warszawy, Trojmiasta czy Lodzi. Wazne, aby byli.