  • 21. Data: 2023-03-17 22:20:39
    Temat: Re: dlaczego Polacy
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > lecz jest przed tobą zamknięta z braku kwalifikacji

    Łał aleś mi pojechał ;-)

    Nigdzie nie polazłem ale strach że mogłem to zrobić co pół roku
    przysparza mi kilka stówek podwyżki tak średnio.

    A Ty nie możesz się pracodawcy postawić? Aż takie masz marne
    kwalifikacje że czeka na Twoje miejsce 10 chętnych? ;-)

  • 22. Data: 2023-03-18 09:26:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 17 marca 2023 o 22:20:43 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Łał aleś mi pojechał ;-)
    >
    > Nigdzie nie polazłem ale strach że mogłem to zrobić co pół roku
    > przysparza mi kilka stówek podwyżki tak średnio.

    Prawie gratulacje, ale czy próbowałeś policzyć (o wynik nie pytam, i tak błedny) czy
    na tych glapciowo-pinokiowych "podwyżkach" rzeczywiście zyskałeś czy jednak jedynie
    nie straciłeś, albo i straciłeś?
    Cóż, jakiś jednak szacunek pracodawcy masz, skoro nie wykorzystuje danego mu przez
    władzę ludową narzędzia do zżerania większej części tortu ;P

  • 23. Data: 2023-03-19 19:09:40
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 15.03.2023 o 22:21, PiteR pisze:
    > in <news:92d51f6e-0b3b-47ea-9f48-5cc19b10a43cn@googlegr
    oups.com>

    > tak daje, im na konto.
    >
    > Jak jestem w PL to bez strajków czuję się nieswojo i nudno ;)
    >
    > Przecież ludzie ciągle narzekają, że mało zarabiają.
    > Nie mogą się wyrwać z zakletego kręgu 2900zł netto.
    >
    > To do dzieła rodacy!

    Taki odważny, rzekomo za granicą, a może w tworkach.
    Trzeba było brać się do dzieła tutaj, a nie zarządzać ztamtąd.

    --
    animka

  • 24. Data: 2023-03-19 22:12:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 19 marca 2023 o 10:42:11 UTC+1 Eneuel napisał(a):
    > Piotr Gałka
    >
    > : - przeciez PiS podnosi bez strajków.
    > Ugrupowanie PiS wprowadziło lub podwyższyło dziesiątki przeróżnych
    > podatków...
    >

    > Uczono mnie na lekcjach religii, że człowiek bez Boga jedną ręką
    > buduje a komplementarną ;) -- burzy...
    >
    > PiS podwyższa inflację...

    No właśnie, co by takiemu "człowiekowi bez Boga" pozostało, gdyby mu jedną łapę
    obciąć?

  • 25. Data: 2023-03-20 11:24:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Mar 2023 22:26:15 +0100, _Master_ wrote:
    > Zaraz
    > To u żabojadów pensje nie rosną wraz z inflacją że trzeba burdy urządzać?

    Nie wiem, ale widac nie.
    U nas zresztą też same nie rosną, tylko w niektórych pracach.

    We Francji to mnie zawsze ciekawily protesty/strajki kierowców
    ciężarówek przeciw wysokim cenom paliwa.
    Co ich to obchodzi? Klient płaci ...

    J.

  • 26. Data: 2023-03-20 14:54:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2023-03-17 o 18:43, J.F pisze:

    > A przeciez rodzice mówia, ze dziecko wymaga opieki stale,
    > i w cieższych przypadkach to jest prawda, no to gdzie czas pracę?

    Stała opieka oznacza jedynie konieczność stałego pobytu w domu a nie
    ciągłe przewijanie, rehabilitowanie, karmienie czy co innego sobie
    wyobrażasz jako stałą opiekę.
    Nie ma żadnego problemu aby taki rodzic dorabiał sobie pracą chałupniczą
    (kiedyś) czy zdalną (dziś). Oczywiście on nie może poświęcić na to tyle
    czasu co inny, nie może w każdej chwili, gdy ktoś coś od niego chce być
    'on-line', nie może być nawet infolinią, bo może nagle musieć się
    oderwać więc to raczej będzie dorabianie niż etat.

    > Grandą to jest to, ze PiS aborcji zakazał, bo im wiara nie pozwala,
    > badan prenatalnych zakazał, bo prowadzą do aborcji, a
    > odpowiedzialności finansowej wziąc nie chce.

    Wczoraj czytałem informację, że gość dostał od weterynarza receptę na
    coś na wrzody dla konia, co może być też użyte do wywołania poronienia.
    Aptekarka wezwała policję i gość stracił 5 godzin bo się akurat do
    weterynarza nie dawało dodzwonić.

    > Grandą jest to, ze 500+ na dziecko wprowadził i płaci,
    > a na znacznie mniejszą ilość dzieci wymagających opieki płacic wiecej
    > nie chce. Widać im sie tylko zdrowe dzieci podobają.

    Zdrowe będą kiedyś głosować, a chore to w większości nie.

    > No, jeszcze po katolicku jest drugi małżonek, mial pecha, to niech
    > teraz płaci.

    Według mnie to jak się państwo opiekuje niepełnosprawnymi jest najlepszą
    miarą na ile jest ono 'chrześcijańskie' no i wychodzi mi, że Polska nie
    jest.
    P.G.

  • 27. Data: 2023-03-21 10:59:52
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 20 mar 2023 o 11:24, J.F pisze:

    > U nas zresztą też same nie rosną, tylko w niektórych pracach.

    Same rosną (bardzo szybko) płace władców.

    > We Francji to mnie zawsze ciekawily protesty/strajki kierowców

    Białych czy kolorowych?

    > ciężarówek przeciw wysokim cenom paliwa.
    > Co ich to obchodzi? Klient płaci ...

    W Polsce paliwo drogie jak nigdy wcześniej -- na
    drogach ;) ciasno jak nigdy wcześniej...

    -=-

    Mnie najlepiej było za Balcerowicza. :)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 28. Data: 2023-03-21 11:21:07
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 mar 2023 o 16:57, _Master_ pisze:

    > A może w związku z małym bezrobociem kwestie płacowe rozwiązuje się
    > NORMALNIE. Negocjując nogami.

    -=-

    Mnie bolą kolana... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 29. Data: 2023-03-21 11:24:12
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 mar 2023 o 09:26, Dawid Rutkowski pisze:

    > Prawie gratulacje, ale czy próbowałeś policzyć (o wynik
    > nie pytam, i tak błedny) czy na tych glapciowo-pinokiowych
    > "podwyżkach" rzeczywiście zyskałeś czy jednak jedynie nie
    > straciłeś, albo i straciłeś?

    Na końcowy efekt składa się wiele czynników -- trudno policzyć...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 30. Data: 2023-03-21 12:21:36
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 19 mar 2023 o 22:12, Dawid Rutkowski pisze:

    > No właśnie, co by takiemu "człowiekowi bez Boga"
    > pozostało, gdyby mu jedną łapę obciąć?

    Długotrwałe rozmyślania dały efekt -- być może takiemu
    nie można obciąć ani jednej łapy, ani dwóch, bo chroni
    takiego Boska Opatrzność?...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'