  • 1. Data: 2015-12-14 15:40:19
    Temat: blokada egzekucyjna na PKO Juniorze
    Od: n...@p...pl

    posiadaczem PKO Junior jest dziecko a NIE rodzice

    jednakże w systemie rachunek opisany jest peselem
    dziecka oraz peselem rodzica

    załóżmy że rodzic ma egzekucję (przykładowo mandat
    drogowy) na rachunku osobistym "Konto Rodzica" do
    którego podpięty jest PKO Junior

    pytanie: czy środki na PKO Juniorze są blokowane?!

  • 2. Data: 2015-12-14 16:10:14
    Temat: Re: blokada egzekucyjna na PKO Juniorze
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Generalnie ten bank jest jednym z najlepszych dla posiadacza na wypadek egzekucji.

  • 3. Data: 2015-12-14 17:19:58
    Od: n...@p...pl

    > pytanie: czy środki na PKO Juniorze są blokowane?!

    chodzi mi przede wszystkim o wypowiedzi osób które
    mają PKO Juniora i mają egzekucje i mogą opowiedzieć
    jak w praktyce zachował się system w ich przypadku

  • 4. Data: 2015-12-14 17:28:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ale o kwocie wolnej od egzekucji wiesz?
    BTW czy ta kwota ostanio nie zmalała jakś spec-ustawą PO (wedle motta "ich kamienice,
    nasze ulice").

    -----

  • 5. Data: 2015-12-14 20:20:07
    Od: n...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 17:28:54 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    egzekucje i mogą opowiedzieć jak w praktyce zachował się system w ich przypadku

    > Ale o kwocie wolnej od egzekucji wiesz?

    tak,wiem jaka jest kwota wolna - interesują mnie egzekucje które
    przekraczają kwotę wolną (czy będą dokonywane TAKŻE z Juniora
    czy TYLKO z konta rodzica)

  • 6. Data: 2015-12-14 20:25:48
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To jaka jest na dzisiaj?
    Wiesz, to może zależeć jaką nogą wstanie urzędnik w banku.
    Może załóż osobne konto wspólne, lub w jakimś banku spółdzielczym w Dziurze Dolnej?

    -----

  • 7. Data: 2015-12-15 19:14:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 14 Dec 2015 06:40:19 -0800 (PST), n...@p...pl wrote:
> [...]
    > drogowy) na rachunku osobistym "Konto Rodzica" do
    > którego podpięty jest PKO Junior
    > pytanie: czy środki na PKO Juniorze są blokowane?!

    Nawet więcej, nie tylko zablokują ale i zabiorą. dziecku kasę.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-12-15 19:17:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 14 Dec 2015 11:20:07 -0800 (PST), n...@p...pl wrote:
    > tak,wiem jaka jest kwota wolna - interesują mnie egzekucje które
    > przekraczają kwotę wolną (czy będą dokonywane TAKŻE z Juniora
    > czy TYLKO z konta rodzica)

    Wysokość egzekucji nie ma znaczenia jeśli na rachunku jest kwota
    mniejszą od wolnej.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-12-17 20:59:04
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 grudnia 2015 19:15:01 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Nawet więcej, nie tylko zablokują ale i zabiorą. dziecku kasę.
    >
    > --
    > Marek

    no ja bym sie w Banku zapytal ;) albo prawnika.

  • 10. Data: 2015-12-18 02:06:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > no ja bym sie w Banku zapytal ;) albo prawnika.

    niestety odpowiedzi w "Banku" są najmniej wiarygodnym źrodłem.

    Trudno się dziwić, żeby student dorabiający wieczorami na umowie
    zleceniu w call center starał się udzielić jakiejkolwiek sensownej
    odpowiedzi.