  • 1. Data: 2015-12-09 15:52:59
    Temat: Realizacja książeczki mieszkaniowej w PKO
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Możliwe to że jak sprawdzałem w 2005 roku było na niej 8500zł oczywiście
    włącznie z premią gwarancyjną a teraz jak ja juz realizuje to zmalało do
    7500zł ?? Bardzo sie rozczarowałem jak dostałem dziś wpływ

  • 2. Data: 2015-12-09 16:49:28
    Temat: Re: Realizacja książeczki mieszkaniowej w PKO
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marcin_ wrote:
    > Możliwe to że jak sprawdzałem w 2005 roku było na niej 8500zł oczywiście
    > włącznie z premią gwarancyjną a teraz jak ja juz realizuje to zmalało do
    > 7500zł ?? Bardzo sie rozczarowałem jak dostałem dziś wpływ

    raczej nie.

  • 3. Data: 2015-12-10 08:15:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Dec 2015 09:49:28 -0600, witek napisał(a):

    > raczej nie.

    A nie ma tak, ze spadla srednia cena m2 ?

    Od 2005 do 2015 co prawda raczej nie spadla.

    J.