  • 1. Data: 2015-12-09 09:10:42
    Temat: Bank w USA - wypłaty w PL w walucie
    Od: "Sadir" <W...@w...pl>

    Czy jest jakiś sposób aby osoba pracująca w Stanach, mająca obywatelstwo
    amerykańskie wypłacała np. z bankomatu w Polsce dolary?
    Bez przewalutowań?
    Citibank?

  • 2. Data: 2015-12-09 09:41:22
    Temat: Re: Bank w USA - wypłaty w PL w walucie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sadir" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Czy jest jakiś sposób aby osoba pracująca w Stanach, mająca
    >obywatelstwo amerykańskie wypłacała np. z bankomatu w Polsce dolary?
    >Bez przewalutowań? Citibank?

    Malo prawdopodobne. Po prostu w bankomatach nie ma dolarow.
    Sa zlotowki, czasem euro.

    Dolary to w kasie banku.

    J.

  • 3. Data: 2015-12-09 14:18:46
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W sumie to może byśmy pokusili się o zrobienie listy bankomatów wypłacających euro?

    -----

  • 4. Data: 2015-12-09 15:37:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >W sumie to może byśmy pokusili się o zrobienie listy bankomatów
    >wypłacających euro?

    A trzeba robic liste ?
    http://www.euronetpolska.pl/p,282,_wyplata_eur__gbp_
    _nok_lub_sek.html

    Fpisujcie inne sieci, ktore maja euro w bankomatach :-)

    -----
    > Sa zlotowki, czasem euro.
    > Dolary to w kasie banku.

    J.

  • 5. Data: 2015-12-09 16:19:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-12-09 o 09:10, Sadir pisze:
    > Czy jest jakiś sposób aby osoba pracująca w Stanach, mająca obywatelstwo
    > amerykańskie wypłacała np. z bankomatu w Polsce dolary?
    > Bez przewalutowań?
    > Citibank?

    nie ma w Polsce takich bankomatów, może wypłacać gotówkę (USD) w okienku
    bankowym, oczywiście w bankach, które prowadzą obsługę gotówkową w tej
    walucie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2015-12-09 16:48:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sadir wrote:
    > Czy jest jakiś sposób aby osoba pracująca w Stanach, mająca obywatelstwo
    > amerykańskie wypłacała np. z bankomatu w Polsce dolary?
    > Bez przewalutowań?
    > Citibank?

    z bankomatu sie nie da, bo tam po prostu zielonych nie ma.
    gotowka niestety jeszce wirtualna nie jest.

    Z banku sie da, o ile masz w Polsce otwarte konto w USD a nie w złotówkach.
    Przy czym sam przelew z banku amerykanskiego na konto w USD w Polsce też
    za darmo nie bedzie.
    Slusznie popytaj czy citi zrobi to bez opłat. Slyszalem, ze tak.

    Ogolne pytanie. A po co w ogóle wypłacać w Polsce dolary w gotówce?

  • 7. Data: 2015-12-09 18:26:53
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 09.12.2015 o 15:37, J.F. pisze:
> [...]
    > http://www.euronetpolska.pl/p,282,_wyplata_eur__gbp_
    _nok_lub_sek.html

    > Fpisujcie inne sieci, ktore maja euro w bankomatach :-)

    Niezupełnie o to chodzi... To co proponujesz, "dostępna jest dla
    wszystkich posiadaczy kart płatniczych, wydanych w Polsce do rachunku w
    PLN."

    Jeśli chodzi o możliwość wypłaty EUR dowolną kartą (czyli do konta w EUR
    chociażby) to ja znam bankomat Pekao na Okęciu (w strefie
    ogólnodostępnej) oraz bankomat (nie pamiętam czyj) na lotnisku we
    Wrocławiu (w strefie odlotów).

  • 8. Data: 2015-12-09 18:29:53
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 09.12.2015 o 16:48, witek pisze:
    > Ogolne pytanie. A po co w ogóle wypłacać w Polsce dolary w gotówce?

    Zeby wymienic po lepszym kursie niz bankowy?

  • 9. Data: 2015-12-09 18:36:10
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/10/2015 02:29 AM, neoniusz wrote:

    > Zeby wymienic po lepszym kursie niz bankowy?

    Do tego wystarczy kantor internetowy (który powinien mieć lepszy kurs
    niż ten "w okienku przy ulicy").

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 10. Data: 2015-12-09 18:38:19
    Od: "Sadir" <W...@w...pl>

    a macie jakieś doświadczenie w tematach:
    1. zakładam konto w us np. w Citibank, dają kartę bankomatową, i w Polsce na
    tą karte wyplacam w bankomacie (albo w kasie banku)
    2. zakładam konto bankowe w Stanach, zakładam konto paypal w stanach,
    przelewam z konta bankowego na paypal, odbieram w paypal (w Polsce), przelew
    na swoje konto bankowe dolarowe (np. Deutche bank albo Alior).
    Jak to wygląda kosztowo?