  • 1. Data: 2015-12-11 10:33:35
    Temat: Oszuści czychaja na konta Polaków
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    http://www.rp.pl/Przestepczosc/312109839-Oszusci-czy
    haja-na-konta-Polakow.html

    Z początku myślałem, że to komentarz do ostatnich poczynań naszych władz :)

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 2. Data: 2015-12-11 11:30:32
    Temat: Re: Oszuści czychaja na konta Polaków
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    >http://www.rp.pl/Przestepczosc/312109839-Oszusci-cz
    yhaja-na-konta-Polakow.html
    >Z początku myślałem, że to komentarz do ostatnich poczynań naszych
    >władz :)

    Jedne konta to Ci juz oskubala poprzednia wladza :-(

    "28-latek prowadzący kantor w Rabce naciągnął bank na 5,2 mln zł.
    Przynosił utarg w tzw. pakietach, których bank przy nim - jako stałym
    kliencie - nie przeliczył.
    Deklarował, że wpłaca po kilka tysięcy dolarów i euro.
    Kiedy jednak bankowcy przeliczyli pakiety, okazało się, że na wierzchu
    są nominały po 100 euro, ale w środku - po 5 i 10 euro.
    A sprawca zdążył już wypłacić deklarowane kwoty."

    Mozliwe to ?
    Nikt tego nie przeliczyl ? A przeciez chocby rozmiary maja inne -
    widac od razu.
    Co oni - wrzucali koperty na polke i trzymali "rezerwy" ?

    Raz moglo sie udac, no moze kilka razy przez kilka dni, ale tu jakies
    lala wychodza ...

    J.

  • 3. Data: 2015-12-11 12:36:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 grudnia 2015 11:30:46 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Raz moglo sie udac, no moze kilka razy przez kilka dni, ale tu jakies
    > lala wychodza ...
    Dziwna sprawa, ktoś pewnie zaniedbał cos w banku albo jakiejś procedury nie
    dotrzymał.
    Bo tzw "wpłaty zamknięte" to normalność- dajesz kasjerce w banku zamkniętą tzw
    bezpieczną kopertę(czy wrzucasz taką kopertę do wrzutni na ścianie banku, ale taki
    pakiet powinien byc komisyjnie przeliczony i sporządzony odpowieni protokół
    5,2 mln jednego dnia w pakietach dac do banku to raczej niemożliwe więc albo tych
    pakietów nikt nie przeliczał albo znowu pismak napisał nie wszystko.

  • 4. Data: 2015-12-11 14:39:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >5,2 mln jednego dnia w pakietach dac do banku to raczej niemożliwe
    >więc albo tych pakietów nikt nie przeliczał albo znowu pismak napisał

    Szczegolnie, ze pisza o wplatach po pare tys euro.

    Z drugiej strony nie bardzo sobie wyobrazam, jak bank nie przeliczyl
    pakietu.
    Rozumiem ze nie od razu, ale to ile - trzy dni opoznienia, z piatku do
    poniedzialku, moze byc ?

    No, jakby tak duzy bank, kilka oddzialow, kilka kas w kazdym, jeszcze
    kilku pracownikow kantoru, to mozna byc tych wplat w jeden dzien
    troche dokonac bez wzbudzania ciekawosci/podejrzen. Ale to nadal sie 5
    mln raczej nie uzbiera.

    J.

  • 5. Data: 2015-12-11 16:21:47
    Od: Natan <n...@g...com>

    W dniu 2015-12-11 o 10:33, Tomasz Chmielewski pisze:
    > http://www.rp.pl/Przestepczosc/312109839-Oszusci-czy
    haja-na-konta-Polakow.html

    > Z początku myślałem, że to komentarz do ostatnich poczynań naszych władz :)

    przeczytaj sobie oświadczenie majątkowe kaczyńskiego i porównaj do np
    petru bankstera

    domyśl się kto zrobił skok na kasę przez ostanie 25 od kiedy komuna
    upadła na cztery łapy

  • 6. Data: 2015-12-11 19:08:13
    Temat: Re: Oszuści czyhaja na konta Polaków
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/12/2015 12:21 AM, Natan wrote:
> [...]
    > petru bankstera
    >
    > domyśl się kto zrobił skok na kasę przez ostanie 25 od kiedy komuna

    http://natemat.pl/163979,oswiadczenia-majatkowe-petr
    u-2-2-mln-liroy-tylko-20-tys-kto-naprawde-potrzebuje
    -poselskiej-pensji

    Celny jest pierwszy komentarz:

    Jak biedaki i obdartusy, co nie potrafia nic zaoszczędzić mają z
    powodzeniem rządzić blisko 40 milionowym krajem?
    Cnotą naszego posła jest bieda.
    Jest ktos w stanie wytłumaczyc fenomen tej logiki??

    Drugi rownież:

    No właśnie, ale odpowiedź na Twoje pytanie znajdziesz w komentach
    niżej. Problem mają do Petru i tajemnieczej nieruchomości 60m za
    100 tysia...pewnie coś ukrywa, heh. Ale nie daje im do myślenia to,
    że napoleon żoliborski od ponad 20 lat na pensyjce sejmowej
    uzbierał tylko...15 tysia. Ten to musi kombinować w oświadczeniu.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 7. Data: 2015-12-11 20:21:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    Podoba mi się ta dyskretna poprawa ortografa :-)

  • 8. Data: 2015-12-11 22:03:23
    Od: Szampan <r...@g...com>

    > Podoba mi się ta dyskretna poprawa ortografa :-)

    szczegolnie ze na glownej ortograf i tak zostal, co za bul :-) Mnie zaintrygowala
    wyrazna satysfakcja, z jaka nasz zwolennik nowoczesnego Ryska popija najdrozszego
    szampana i zajada sie kawiorem ustami swojego lidera. "Lud pije szampana ustami
    swoich przedstawicieli". Powklejaj nam chlopie wiecej pasjonujacych komentow z
    NaTemat, naprawde odkrywaja one przed nami nowe horyzonty.

  • 9. Data: 2015-12-12 02:29:53
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/12/2015 04:21 AM, cef wrote:
    > Podoba mi się ta dyskretna poprawa ortografa :-)

    Sam czmychnął :)

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 10. Data: 2015-12-12 02:43:19
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/12/2015 06:03 AM, Szampan wrote:

> [...]
    > Powklejaj nam chlopie wiecej pasjonujacych komentow z NaTemat,
    > naprawde odkrywaja one przed nami nowe horyzonty.

    Po prostu pierwszy link w Google po wklepaniu "petru oświadczenie
    majątkowe", w odpowiedzi na posta Natana, Watsonie.

    Szampana nie pijam, kawior jadam prawie codziennie :) po prostu mieszkam
    w Japonii, kosztuje on w okolicach kilku dolarów (ten z łososia) i jest
    normalnym składnikiem wielu z tutejszych dań.

    Ale zacietrzewiaj się dalej.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com