  • 1. Data: 2020-10-15 13:03:04
    Temat: biała od cinkciarza = jest ;-)
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    właśnie wyjąłem ze skrzynki

    ładna karta, płaska, numer oraz dane posiadacza na rewersie

    aktywacja przez CVV oraz kod z sms-a

    można samemu ustalić limity oraz rodzaj dostępnych transakcji np.
    wyłączyć zagraniczne

    teraz mam dwie karty i kwestia czy dostępny limit (płatności kartą) jest
    jeden dla obydwu czy każda ma własny

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 2. Data: 2020-10-22 16:46:38
    Temat: Re: biała od cinkciarza = jest ;-)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 15 października 2020 13:03:07 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
    > właśnie wyjąłem ze skrzynki
    >
    > ładna karta, płaska, numer oraz dane posiadacza na rewersie

    Do mnie doszła w piątek 16 października.
    Na dołączonej kartce "nadano 12 października" - więc przypominanie "czemu jeszcze nie
    aktywowałeś karty?" 14 października zakrawa na kpinę - tak szybko to się dostaje
    platynowe kredytówki z santandera kurierem (zamówiona w środę, kurier w piątek przed
    południem - dobrze, że w kopercie mieszczącej się do skrzynki pocztowej wysyłają, bo
    ochrona nie chce przesyłek odbierać - trzeba ich zwolnić, przestali być do
    czegokolwiek potrzebni, a kosztują ponad 200k rocznie).

    Karta płaska, więc raz wrażenie ciekawe, raz wydaje się nieco "biedna".
    Ten biały kolor nieco dziwny i już mi się nieco ubrudziła, a kurz łapie strasznie.
    Ciekawy producent - tag systems - z tej firmy chyba jeszcze karty nie miałem.
    Być może dlatego również chip z takim dziwnym wycięciem na środkowym polu.
    Za to fajowy hologram "gołębia" visy - nie prostokąt z zaokrąglonymi rogami, tylko
    wycięty w kształt tego gołębia - takiego też jeszcze nie miałem.
    Ciekawe też, czy na czarnej karcie pasek magnetyczny jest biały? ;)

    Wziąłem kartę bez nazwiska - więc nie ma go ani na awersie ani na rewersie (Ty masz
    TYLKO na rewersie?).
    Ciekawe, czy w związku z brakiem nazwiska nie ma również paska na podpis - Robert, Ty
    na karcie z nazwiskiem masz taki pasek na podpis?
    To druga moja karta bez paska na podpis, pierwsza była z N26 (fajnie, bo bardziej
    przezroczysta jest przez to - wczoraj też dostałem przezroczystą z idei, co ciekawe z
    innym numerem niż ta z lion's - i po aktywacji obie pokazują mi się jako aktywne -
    ale ta z idei ma jeszcze pasek na podpis - za to ciekawie ma antenkę, antenka zajmuje
    tylko pół karty - w sumie ma to sens przy karcie wypukłej, choć ZTCP - musiałbym
    sprawdzić - karta z N26 też jest wypukła, a antenka jednak zajmuje całą kartę).

  • 3. Data: 2020-11-05 11:02:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hej hej Robert, napisz o tych szczegółach Twojej karty.

    I czy dobrze pamiętam, że pisałeś, że już dostałeś odnowione kredytówki citka,
    których ważność kończy się 31 stycznia 2021?
    Przyszły jeszcze we wrześniu czy w październiku?
    Moje się kończą w lutym 2021 i zastanawiam się, czy już się dopytywać czy czekać do
    końca listopada.