  • 1. Data: 2020-10-09 09:24:54
    Temat: Zmiany w firmowym inteligo
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Od 7 grudnia 2020 roku zmieniamy Tabelę opłat i prowizji.

    Dla rachunków otwartych od 11.05.2010 zmieniamy opłatę za:

    prowadzenie rachunku głównego z 0 zł na 12 zł
    prowadzenie rachunku pomocniczego z 0 zł na 5 zł

    [...i jesszcze trochę innych ...]

    KJ

  • 2. Data: 2020-10-09 09:35:19
    Temat: Re: Zmiany w firmowym inteligo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >prowadzenie rachunku głównego z 0 zł na 12 zł
    >prowadzenie rachunku pomocniczego z 0 zł na 5 zł

    Taki spadek dochodow w bankach, czy korzystaja z okazji ?

    J.

  • 3. Data: 2020-10-09 17:57:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-09 o 09:24, Kamil Jońca pisze:

    > Od 7 grudnia 2020 roku zmieniamy Tabelę opłat i prowizji.
    >
    > Dla rachunków otwartych od 11.05.2010 zmieniamy opłatę za:
    >
    > prowadzenie rachunku głównego z 0 zł na 12 zł
    > prowadzenie rachunku pomocniczego z 0 zł na 5 zł

    Tak z ciekawości zajrzałem odo korespondencji
    i widze, że:

    Dla rachunków otwartych do 11.05.2010 zmieniamy opłatę za:
    prowadzenie rachunku głównego z 3,99 zł na 8 zł

    Ale są chyba jakieś warunki zwolnienia czy
    to zmiana w zmianie? Bo mam stary rachunek firmowy
    w Inteligo i nie mam tam żadnych opłat z wyjątkiem
    1zł za przelewy. Żadnego 3,99 nie płaciłem dotychczas.

  • 4. Data: 2020-10-09 20:24:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Dla rachunków otwartych od 11.05.2010 zmieniamy opłatę za:

    > prowadzenie rachunku głównego z 0 zł na 12 zł
    > prowadzenie rachunku pomocniczego z 0 zł na 5 zł

    Co z rachunkami prywatnymi?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 5. Data: 2020-11-30 13:14:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Od 7 grudnia 2020 roku zmieniamy Tabelę opłat i prowizji.
    >
    > Dla rachunków otwartych od 11.05.2010 zmieniamy opłatę za:
    >
    > prowadzenie rachunku głównego z 0 zł na 12 zł
    > prowadzenie rachunku pomocniczego z 0 zł na 5 zł

    Wypowiedziałem to konto. I z tego co widzę nie można już założyć
    firmowego w Inteligo - przekierowuje do pkobp.
    Czyżby przygotowanie do zaorania inteligo?
    KJ