  • 1. Data: 2020-10-14 15:14:04
    Temat: 100zł do Biedronki jakby komuś się chciało
    Od: Kris <k...@g...com>

    Mbank przysłał mi reklamę że dają 100zł do biedronki.
    Nie czytałem szczegółów bo z takich promocji nie korzystam ale może ktoś zechce
    skorzystać
    Dawid na pewno;)

  • 2. Data: 2020-10-14 15:32:43
    Temat: Re: 100zł do Biedronki jakby komuś się chciało
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 14 października 2020 15:14:06 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Mbank przysłał mi reklamę że dają 100zł do biedronki.
    > Nie czytałem szczegółów bo z takich promocji nie korzystam ale może ktoś zechce
    skorzystać
    > Dawid na pewno;)

    Eee, 100zł - ostatnio z 200zł zrezygnowaliśmy, bo strach było iść do oddziału
    santandera (bezpodstawnie - dziś byłem i nie dość, że załatwiłem KK to jeszcze jak
    zwykle trafiło się coś fajnego - przyszedł gościu z workiem bilonu i wpłacał go w
    kasie, po pół godzinie, jak wychodziłem, udało im się posortować nominały do osobnych
    woreczków - być może koleś zrobił na złość, bo mu się naliczyły jakieś opłaty - tzn.
    czy bezpodstawnie to się jeszcze zobaczy za jakieś 2 tygodnie ;> ) - a citek dał
    ostatnio 500zł za wzięcie kredytu (który tego samego dnia w 95% spłaciłem tą samą
    kasą, którą od nich dostałem - więc zarobiłem ja oraz pośrednik kredytowy - ale cóż,
    chcącemu, czyli citkowi, nie dzieje sie krzywda).

    Ale ja nic nie mam w mBąku - więc czy to na pewno reklama Z mBąka, czy reklama mBąka
    rozsyłana na oślep przez wynajętych spamerów, a Tobie się nudzi? ;P

  • 3. Data: 2020-10-14 16:23:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 października 2020 15:32:45 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Ale ja nic nie mam w mBąku - więc czy to na pewno reklama Z mBąka, czy reklama
    mBąka rozsyłana na oślep przez wynajętych spamerów, a Tobie się nudzi? ;P

    A wpisanie w google "mbank 100zł biedronka" przerasta Twoje możliwości?

  • 4. Data: 2020-10-14 16:49:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 14 października 2020 16:23:09 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    mBąka rozsyłana na oślep przez wynajętych spamerów, a Tobie się nudzi? ;P

    > A wpisanie w google "mbank 100zł biedronka" przerasta Twoje możliwości?

    Możliwości twórcze przerosło, odtwórczych na szczęście nie i już wiem, że jest to
    promocja KK MC standard, oczywiście dla niemających mBąkowej KK.

    Bardzo spodobał mi się tekst "Odbierz bon do Biedronki i szalej na zakupach".
    Takie szaleństwo w biedronku miałem ostatnio w lato w tym na Długich Ogrodach w
    Gdańsku, dwupiętrowy, a więc zgodnie z logiką wszystkie ciężkie rzeczy, np. zgrzewki
    wody, są na górnym piętrze. Winda taka, ze strach wejść (nie tylko ze względu na
    covid) oraz bardzo śmieszne ruchome schody.
    Po wyjściu zaś, nieprzyzwyczajony do zabytkowych krawężników, zaraz na pierwszym
    przejściu dla pieszych straciłem kółko od wózeczka - dobrze, że na drugim (kółeczku,
    nie przejściu dla pieszych ;) jakoś udało się dojechać.
    Ogólnie można oszaleć.
    Na kolejne zakupy chodziłem już z wózeczkiem z ikei ubranym w torbę z tego wózeczka,
    co stracił koło, wytrzymywał.

    Dodatkowy zysk w tej promo to brak 30zł opłaty za wydanie karty - ale wciąż grozi
    70zł za rok użytkowania, jeśli się nie wykręci 12k wydatków lub 240 pyknięć.
    Pytanie, czy pobiorą jakąś opłatę, jak się kartę po 3 miesiącach zamknie?

    Próbuję sobie przypomnieć jazdy z zamawianiem KK w mBąku - na pewno gdzieś na grupie
    jest to zapisane, ale w mojej pamięci tylko jakieś strzępki...
    A że niestety oferty na klik w mBąku nie mam - bo mam wyłączone wszystkie zgody
    marketingowe, nawet tą mityczną "czwartą" (tydzień się wyłączała, ale wyłączyła - to
    mogłoby być osiągnięcie w mGrze ;) - to musiałbym znów przechodzić "zwykłą"
    procedurę. Raz ją przeszedłem, tak dla sportu, bo w końcu gotowej umowy nie
    podpisałem - coś mi świta, że musiałem iść do oddziału pokazać pani na "żywym"
    tablecie, jak ściągam z ST santandera potwierdzenie przelewów pensji...
    A, i chyba robiłem test, bo chcieli PEŁNĄ historię konta z ostatnich 3 miesięcy - ale
    jak dałem im "pełną" historię obejmującą tylko przelewy wynagrodzenia z ostatnich 6
    miesięcy (a co, kto mi udowodni, że coś z tego konta wypłacam? - oczywiście
    przyjrzałem się i na historii nie było ani sumy obrotów ani sald początkowego i
    końcowego ;) to też łyknęli.

  • 5. Data: 2020-10-14 18:11:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-14 o 15:14, Kris pisze:
    > Mbank przysłał mi reklamę że dają 100zł do biedronki.
    > Nie czytałem szczegółów bo z takich promocji nie korzystam ale może ktoś zechce
    skorzystać
    > Dawid na pewno;)

    Odpisz im, żeby sobie w buty to wsadzili i życz im SMACZNEGO.

    --
    animka

  • 6. Data: 2020-10-14 20:45:00
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

> [...]
    > Mbank przysłał mi reklamę że dają 100zł do biedronki.
    > Nie czytałem szczegółów bo z takich promocji nie korzystam ale może ktoś zechce

    Mnie z żubra przysłali że dają BMW i3 :D

    Pozdro

  • 7. Data: 2020-10-14 22:46:35
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-14 o 20:45, Waldek pisze:

    > Mnie z żubra przysłali że dają BMW i3  :D

    Mnie z jednego baanku przysłali tylko brązowy notes w ramach przeprosin
    -jak zgłosiłam zginięcie z konta 50 zł.

    --
    animka

  • 8. Data: 2020-10-15 10:44:44
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 14.10.2020 o 22:46, Animka pisze:

    > Mnie z jednego baanku przysłali tylko brązowy notes w ramach przeprosin
    > -jak zgłosiłam zginięcie z konta 50 zł.

    ale te 50 zł oddali?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 9. Data: 2020-10-15 11:54:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-15 o 10:44, Robert_DF pisze:

    > ale te 50 zł oddali?

    Oddali, czyli wróciło na konto. Napisali mi, że bankomat 2 razy pobrał.

    --
    animka

  • 10. Data: 2020-10-15 16:14:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 15 października 2020 15:34:44 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > Oddali, czyli wróciło na konto. Napisali mi, że bankomat 2 razy pobrał.

    No to w rezultacie wypłacił 50zł oraz notes.
    Trzeba być czujnym.