eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZ forum mBanku o artykule w Rzepie...Z forum mBanku o artykule w Rzepie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!agh.edu.
    pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Z forum mBanku o artykule w Rzepie...
    Date: 23 May 2002 11:05:06 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 220
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1022144706 24646 192.168.240.245 (23 May 2002 09:05:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 May 2002 09:05:06 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 62.179.0.4, 213.180.130.22
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows NT; DigExt)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:183781
    [ ukryj nagłówki ]

    Ciekawe zwłaszcza poglądy członków mRady, a już szczególnie
    na tamat tego czy mRada może zajmować stanowisko... ;->>>

    Poniżej cytat:

    ++++++++

    Autor: Ja ()
    Data: 02-05-23 09:57

    Jak zwykle "na wierzch", żeby było lepiej widać:

    Szymon Wiaderski napisał(a):
    > Przemo napisał(a):
    > > Ciekawy artykuł:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/popo_020522/pop
    o_a_6.html
    > Nie widze bledu mBanku. W umowie wyraznie jest napisane, ze
    > bank przejmuje odpowiedzialnosc od chwili zastrzezenia. Jesli
    > nie zastrzegl na czas - jego wina, a nie banku. Tak byloby w
    > kazdym banku. Stad ubezpieczenia na x godzin wczesniej.
    > Swoja droga glupota bylo noszenie karty podpieta do konta z
    > takim saldem. Po grzyba nosi karte, jesli jej nie zamierza
    > uzyc? Tak to mozna nosic karte z kontem i saldem do niej np.
    > 100zl, a nie 1600.

    No, no Panie Kolego...!

    Jak już się coś pisze, to warto się przedtem zastanowić.

    Istnieje jeszcze Prawo Bankowe, a w nim różne teksty o tym,
    jak to banki mają obowiązek dopełniania "należytej staranności"!

    Obawiam się, że tu już aż za bardzo można wykazać, że mBank
    takiej w zakresie dbania o interes klienta nie dopełnił!

    No chyba, że publicznie udowodni, że rzeczywiście _natychmiast_
    zwrócił się do Geanta o zabezpieczenie dowodów dotyczących
    fraudowych transakcji, w tym taśm oczywiście, bo powszechnie
    wiadomo, że zwykle są cyklicznie kasowane.

    Ba, to można by nawet zapewne podciągnąć i pod zwykły KC
    z tytułu zaniedbań mB w stosunku do klienta jako "zwykłej osoby",
    której z _winy_ mB stała się szkoda (gdyby interweniował
    w porę nie było by problemu z dowodem fraudu).
    I to _bez_związku_ z cywilnoprawną umową klient-mBank!

    Jest to _ewidentna_zła_wola_, zaniedbanie i wina mBanku.
    I odpowiedź dla wszystkich tych co tu grzmią jak to "czy
    Tobie się to zdarzyło, czy znasz takie konkretne przykłady,
    niech się ktoś odezwie", itd...

    I zauważcie następujący cytat:

    "Nam zaś mBank tłumaczył, że "Andrzej B. nie zgadza się
    ----------------------------------------------------
    ^^^^^^^^
    na podpisanie oświadczenia, które zwolniłoby mBank z tajemnicy
    ----------------------------------------------------
    --------^^^^^^^
    bankowej i pozwoliło na udzielenie odpowiedzi uwzględniającej
    opis działań podjętych przez bank w celu odzyskania utraconych
    środków". "

    Nie kojarzy się Wam ta sztampa z tekstami z czasów
    "znikających pieniędzy Dustina"... :->>>

    Aż się prosi powtórzyć moje na ten temat komentarze
    o tym jakież to dane osobowe klienta - wtedy Dustina -
    musiałby mBank ujawnić, żeby udzielić odpowiedzi.

    Żal, smutek i _żenująca_kompromitacja_...

    Teraz już nawet nie na Forum, a publicznie w prasie...

    A dziwicie się, że wprawdzie korzystam z mB, ale mam do niego,
    jego procedur, bezpieczeństwa, itd, a już na pewno dobrej woli,
    _zero_ zaufania! (- to do Shurikenta... ;-)) )

    I cierpliwie czekam na ustawowe "150 Euro", do tej pory
    trzymając konto delfina "z dokładnością do zbioru miary
    zero" (czyli niepustego, ale minimalnego, czasu gdy przewiduję
    transakcje) całkowicie puste.
    Czego i innym życzę (są przecie eMaxy i przelewy online).

    Pozdrawiam, i żeby - przy wiośnie - do rymu,
    do kont wszędzie gdzie się da na raz namawiam
    (oczywiście bez złudzeń, że będzie tam _istotnie_ lepiej).



    Re: Reklamacja transakcji kartowej - z życia wzięte
    Autor: mierzwoj ()
    Data: 02-05-23 10:16

    Moj drogi Ja;

    to co napisales to sa bzdety - liczy sie moment zastrzezenia karty i czesc,
    ciao italia, do widzenia. A kto tego nie wie, tego zaboli, tak jak kazda
    nieznajomosc regulaminow.

    Pozdro



    Re: Reklamacja transakcji kartowej - z życia wzięte
    Autor: nie nick ()
    Data: 02-05-23 10:31

    mierzwoj napisał(a):
    >
    > Moj drogi Ja;
    >
    > to co napisales to sa bzdety - liczy sie moment zastrzezenia
    > karty i czesc, ciao italia, do widzenia. A kto tego nie wie,
    > tego zaboli, tak jak kazda nieznajomosc regulaminow.
    >

    Ogólnie ujmując nie masz racji ;-)
    Gdybyś ją miał, to żaden bank nie fatygowałby się w takich sytuacjach zwracając
    się np.: do sklepu o nagranie wideo.

    Pozdr.



    Re: Reklamacja transakcji kartowej - z życia wzięte
    Autor: Kate_M ()
    Data: 02-05-23 10:52

    Ja napisał(a):
    >
    > Jak już się coś pisze, to warto się przedtem zastanowić.
    Nawzajem...

    > Istnieje jeszcze Prawo Bankowe, a w nim różne teksty o tym,
    > jak to banki mają obowiązek dopełniania "należytej
    > staranności"!
    Ty też masz taki obowiązek. Pilnować swojej karty i zadzwonić gdzie trzeba jak
    Ci ją jednak ukradną. Kropka.

    Pozdrawiam,
    K@te_M



    Re: Reklamacja transakcji kartowej - z życia wzięte
    Autor: Kate_M ()
    Data: 02-05-23 10:57

    nie nick napisał(a):

    > Ogólnie ujmując nie masz racji ;-)
    > Gdybyś ją miał, to żaden bank nie fatygowałby się w takich
    > sytuacjach zwracając się np.: do sklepu o nagranie wideo.

    Ogólnie rzecz ujmując to musi... bo klient złożył reklamacje. I to nie jest
    fatyga tylko obowiązek. Klient ma prawo reklamować a bank musi tą reklamacje
    przyjąć. Tak to formalnie wygląda i tyle. A jak ta reklamacja zostanie
    rozpatrzona to już inna bajka...

    Pozdrawiam,
    K@te_M



    Re: Reklamacja transakcji kartowej - z życia wzięte
    Autor: Zbyszek ()
    Data: 02-05-23 10:58

    Czy to jest oficjalne stanowisko mRady dopełniające postępowanie mBanku?



    Re: Reklamacja transakcji kartowej - z życia wzięte
    Autor: Ja ()
    Data: 02-05-23 10:59

    Kate_M napisał(a):
    >
    > Ja napisał(a):
    > >
    > > Jak już się coś pisze, to warto się przedtem zastanowić.
    > Nawzajem...

    Daruj sobie, to nie przedszkole... :-/

    > > Istnieje jeszcze Prawo Bankowe, a w nim różne teksty o tym,
    > > jak to banki mają obowiązek dopełniania "należytej
    > > staranności"!
    > Ty też masz taki obowiązek. Pilnować swojej karty i zadzwonić
    > gdzie trzeba jak Ci ją jednak ukradną. Kropka.

    (A u was Murzynów biją...)

    I co z tego.

    Raz - pilnuję i jak na razie mnie (odpukać) z karty nie okradli.

    Dwa - i to _znacznie_ ważniejsze - co ma obowiązek klient,
    to jego - zastrzegł przecież natychmniast jak się zorientował -
    a co MA OBOWIĄZEK BANK to odrębna sprawa.

    I tego co _do_niego_należy_ mBank nie dopełnił.

    Dixit(?).



    Re: mRada
    Autor: Shuriken (mRadny) ()
    Data: 02-05-23 11:01

    Nie istnieje cos takiego jak "oficjalne stanowisko mRady". Istnieja jedynie
    prywatne opinie mRadnych. Glos Kate_M jest taka wlasnie opinia. Kazda moja
    wypowiedz jest tymze samym.





    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1