  • 1. Data: 2003-02-25 08:09:45
    Temat: Wymiana zdezaktualizowanych GBP - Plusik dla Raiffeisen Bank
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Swego czasu poszukiwalem metody wymiany zdezaktualizowanych GBP. Wyglada na
    to, ze najkorzystniej i od reki robi to Raiffaisen, wymieniajac na PLN po
    kursie skupu minus 5% (sprawdzone w praktyce w oddziale w Szczecinie).

    Chcialem sie dowiedziec, czy w Poznaniu musze isc do oddzialu, czy da sie
    zalatwic w malym Punkcie Obslugi Klienta Detalicznego.

    No i jakosc obslugi (w zakresie informacji na razie) Raiffeisena mnie
    zaskoczyla - wczoraj wieczorem zadalem pytanie, dzis rano juz przyszla
    odpowiedz - i jest nawet na temat! Zobaczymy, czy fakt sie potwierdzi :)

    From: "Raiffeisen Bank Polska S.A."
    Subject: Odp: Formularz kontaktowy [Virus checked]
    Date sent: Tue, 25 Feb 2003 08:43:34 +0100

    Szanowny Panie
    W naszej placówce na ul. Serbskiej bedzie Pan mógł wymienic
    zdezaktualizowane GBP.

    z powazaniem
    xxxxxxxxxxxxx

    "Klient -
    Raiffeisen Bank Do: Raiffeisen Bank
    Polska SA
    Polska SA"
    2003-02-24 21:05

    Komentarz z formularza kontaktowego

    Temat = skup lekko zdezaktualizowanych GBP
    Komentarz = Wiem, ze Raiffeisen Bank prowadzi skup zdezaktualizowanych (w
    maju 2001) bankotów 20 GBP z prowizją 5%. W ktorej placowce w Poznaniu moge
    tego dokonac? Najblizej mam do punktu na Serbskiej.

    Robert