  • 1. Data: 2007-11-27 22:17:16
    Temat: Wybiera sie ktos na narty? :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://www.newsweekclub.pl/karta/index.asp

  • 2. Data: 2007-11-28 21:47:07
    Temat: Re: Wybiera sie ktos na narty? :)
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > http://www.newsweekclub.pl/karta/index.asp

    Co ciekawe karta bezpłatna w kolejnych latach pod warunkiem wykonania 50
    transakcji bezgotówkowych (nie widzę żadnego limitu kwotowego).

    Chyba sobie zamówię bo czasami jednak przydaje się karta z chipem.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2007-11-28 21:59:48
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Marcin Lubojański pisze:

    > Co ciekawe karta bezpłatna w kolejnych latach pod warunkiem wykonania 50
    > transakcji bezgotówkowych (nie widzę żadnego limitu kwotowego).
    >
    > Chyba sobie zamówię bo czasami jednak przydaje się karta z chipem.

    A dokopał się ktoś do regulaminu tego ubezpieczenia? Bo coś nie mogę
    znaleźć...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2007-11-28 22:16:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Lis, 22:59, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:

    > A dokopał się ktoś do regulaminu tego ubezpieczenia? Bo coś nie mogę
    > znaleźć...

    To juz chyba trzeba dzwonic - bo w regulaminie nic nie widze.
    Karta jest lekko zmieniona kalka Moneypl, tylko tam na stronach dobrze
    opisuja uslugi partnerskie.
    Karte wprowadzono od poniedzialku - tak wiec jest bardzo swiezutka
    oferta i moga byc trudnosci z dotarciem do szczgolow.
    Zastanawiaja mnie caly czas zarobki minimalne od 50 zl...;)

    jak cos sie dowiesz, to napisz tutaj.

  • 5. Data: 2007-11-28 22:47:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Lis, 23:16, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > oferta i moga byc trudnosci z dotarciem do szczgolow.
    > Zastanawiaja mnie caly czas zarobki minimalne od 50 zl...;)

    wlasnie dostalem z newsletterem Bankiera

    * Oferta dotyczy wszystkich, którzy do 10 stycznia 2008 otrzymają od
    BZ WBK pozytywną decyzję kredytową. Warunkiem jest wykonanie trzech
    transakcji bezgotówkowych w ciągu trzech miesięcy. Szczegóły w
    regulaminie dostępnym na stronie www.newsweekclub.pl. Warunki
    ubezpieczenia dostępne w Oddziale Banku

    ** Warunki ubezpieczenia dostępne w Oddziale Banku

  • 6. Data: 2007-11-28 22:53:56
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 14:17:16 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > http://www.newsweekclub.pl/karta/index.asp

    No w tak zwanym WuBeKu idzie nowe z nowym prezesem:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wysyp-nowych-kart-kr
    edytowych-w-BZ-
    WBK-1673069.html

    Ciekawe czyżby w końcu znalazłe się odważny, który rozrusza deko ten bank?

    Xenocide

  • 7. Data: 2007-11-29 06:41:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Lis, 23:53, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > WBK-1673069.html
    >
    > Ciekawe czyżby w końcu znalazłe się odważny, który rozrusza deko ten bank?

    Oni niezle sie rozruszali.
    planuja bezstykowe w 2008, powyzsza to juz druga po Moneypl karta
    darmowa po spelnieniu naprawde minimalnych wymagan (Moneypl 5
    transakcji miesiecznie, w tej wychodzi srednio 4 transakcje)
    Wyglada na to, ze kredyt ratio, po zniesieniu oplat za uruchomienie,
    stal sie naprawde atrakcyjnym kredytem w karcie.
    Juz dawno przeszli (to akurat niby nowoczesnosc, ale minus ;) ) na
    chip dodawany do sciezki we wszystkich kartach.
    Jedyni udostepnmiaja bankomaty na bezprowizyjne innym bankom po
    podpisaniu umowy.
    Chyba wszystkie KK Lukasa pochodza od nich - mozliwe, ze tez w
    niektorycgh innych bankach podobnie (nie wiem na czym to technicznie
    polega, ale czytalem takie informacje o kartach Lukasa)

    tak cichutko siedza w kaciku i sobie dlubia, i dlubia....