  • 1. Data: 2007-11-27 22:18:05
    Temat: polbank - odwolanie certyfikatu, egzotycznie
    Od: "Z." <z...@p...onet.pl>

    Witam

    Zrobilem juz kilka nieudanych podejsc w kierunku odwolania certyfikatu na
    jednym z 2ch kompow. System wymaga podania nazwy ceryfikatu. Pisze, ze nazwa
    jest tozsama z imieniem i nazwiskiem. Wpisanie tego konczy sie fiaskiem.
    Dodatkowo mam w nazwisku polskie litery, ktore zrobily sie dziwnymi krzaczkami
    w nazwie cert w IE. Przy odwolywaniu niby pisze, aby nie wpisywac
    diakrytycznych, ale jakos im nie wierze. Ktos pomyslnie odwolal cert. po
    nazwisku w dodatku z polskimi znakami? Na szczescie odnalazlem zapisany gdzies
    nr seryjny cert. i sie udalo po jego wpisaniu. Wniosek zawsze zapisujmy nr
    seryjny cert polbanku :)

    --
    pozdr Z.

  • 2. Data: 2007-11-27 22:34:30
    Temat: Re: polbank - odwolanie certyfikatu, egzotycznie
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia 27 Nov 2007 23:18:05 +0100, Z. napisał(a):

> [...]
    > nr seryjny cert. i sie udalo po jego wpisaniu. Wniosek zawsze zapisujmy nr

    Ja zrobiłem tak jak ty - zapisałem sobie nr seryjny certyfikatu. Zanim
    sobie o nim przypomniałem męczyłem się chyba z pół godziny.

  • 3. Data: 2007-11-28 00:40:27
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Z. napisał(a):
> [...]
    > nr seryjny cert. i sie udalo po jego wpisaniu. Wniosek zawsze zapisujmy nr
    A nie da sie przejrzec repozytorium i wywalic z listy?

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski