  • 111. Data: 2005-04-17 15:26:02
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    $$Szalony_Kapeluszknik$$ wrote:

    > Źle ! Trzba napisac pismo o nie naliczanie oplaty przynajmniej do konca
    > roku....
    >
    > Jutro, z rana siadam i pisze...
    >
    > Glenn mogla by byc pomocna, swojego czasu wywalczyla tam znaczna redukcje 10
    > PLN za niewykorzystany kawalek miesiaca... ale chyba mam z nia na pienku
    > :)))
    >
    > MAd Hat
    > ter

    I oczywiście do UOKIK - koniecznie.
    Bo znajdą się tacy co zmuszeni zostaną do zapłacenia...
    A hasło o tym, że nowa tabela opłat będzie dostępna na stronach po 1
    maja jest skandalem.
    W końcu ich obowiązkiem jest odpowiednio wcześniej poinformować klientów
    o zmianach...
    Więc sugeruję kopie wszelkich pism słać do UOKIK.

    Ja tak uczynię,

    Tomek

  • 112. Data: 2005-04-17 15:30:51
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Peet wrote:

    > Na stronie VW nie ma, nie przewidzieli że ktoś może zrezygnować z ich
    > oferty.

    Napiszcie w tej sprawie krótki list i faksem do UOKIK.
    Trzeba zrobić porządek z traktowaniem nas jak potulne cymbały...

    Rozumiem, że łamie się wiele przepisów, ale tego to już za wiele.
    Brak informacji na stronach.
    Brak formularzy.
    A na moje pytania jak im odesłać kartę i token nie wiedzą co powiedzieć
    i sugerują się zastanowić bo "ich oferta po tych zmianach jest jedną z
    najlepszych na rynku", oraz, że zmiana ta wpłynie na "wyższą jakość usług".

    Do d..y z takim bankiem.
    Na moje pisma dotyczące opóźnień w przelewach (pisałem o tym) ucinaniem
    treści przelewów nie raczyli odpowiedzieć...
    Jedyną zaletą tego "bankowego" tworu była bezpłatność.
    A teraz nic nie będzie, więc naiwni niech pozostaną. ;-)

    Tomek

  • 113. Data: 2005-04-17 15:44:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Tomasz <t...@p...fm>
    w wiadomości <news:d3tv68$9na$1@achot.icm.edu.pl> wstukał:

    [...]
    > A hasło o tym, że nowa tabela opłat będzie dostępna na stronach po 1
    > maja jest skandalem.

    Nie po 1 a od 1. Nie chciałbym teraz zobaczyć pozycji 5PLN za eDirect, bo
    zgodnie z regulaminem...

    > W końcu ich obowiązkiem jest odpowiednio wcześniej poinformować klientów
    > o zmianach...

    Na podstawie jakich zapisów ten obowiązek?

    > Więc sugeruję kopie wszelkich pism słać do UOKIK.
    > Ja tak uczynię,

    No to czekamy na efekty ;> Te o doręczeniu po 3 dniach od wysłania już
    Wojtek przedstawił.

    --
    Albo idź do punktu gdzie składaja komputery. Tam sa informatycy i pewnie
    pomogą ( oczywiście nie za darmo).

  • 114. Data: 2005-04-17 16:48:59
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Na podstawie §24.4 - dotyczy to regulaminu, lecz my w momencie
    podpisywania umowy wyraziliśmy akceptację na istniejącą wtedy Tabelę
    Opłat i Prowizji - §7.1 i 2.
    Bank zastrzegł sobie prawo do zmian: §7.6, lecz sposób informowania o
    zmianach musi dać możliwość osobom na podjęcie decyzji a brak takiej
    akceptacji nie może prowadzić do naliczenia opłat.
    W naszym przypadku informacja jest doręczana w okresie krótszym niż 1
    miesiąc do jej wprowadzenia.
    Tym samym istnieje uzasadnione podejrzenie, iż działanie to ma charakter
    celowy, aby na podstawie §24.1 w połączeniu z §7.3 obciążyć nas opłatami
    za prowadzenie rachunku.

    Niestety nie jestem prawnikiem, więc sugeruję przekazać powyższą
    informację m.in. do UOKIKU z prośbą o zajęcie stanowiska.
    Można też i do rzecznika praw obywatelskich.

    Tomek

  • 115. Data: 2005-04-17 16:53:29
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Robert Wicik wrote:

    > IMHO to konto z tą funkcjonalnością obsługi przez WWW nie jest warte 5zł -
    > przynajmniej dla mnie.
    > Jeśli ktoś robi dużo przelewów, to może się męczyć dalej z e-direct ;]

    Więcej niż 10 w stosunku do mBanku ;-)
    Ale wolę wtedy pewniejszy i solidniejszy bank niż VW.
    Ich traktowanie znosiłem tylko z uwagi na 1 korzyść - cenę.
    Teraz są dla mnie śmieszni z tą ofertą. :-)

    Tomek

  • 116. Data: 2005-04-17 16:55:12
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Tu nie o przelewy chodzi tylko. O banmkomatach zapomniales? :)

    To już lepiej się chyba BOŚ opłaci, czy coś w tym stylu...
    Zresztą ja płacę KK a gotówki nie wyciągam zbyt często, a jak już to
    znajdę sobie Euronet lub BZWBK.

    Tomek