  • 1. Data: 2005-04-11 09:49:26
    Temat: Karta kredytowa
    Od: Major Bień <t...@s...pl>

    Mam stałą pracę w budżetówce z umową na 12 miesięcy i pensją 1300 zł
    netto. Nie mam stałego zameldowania. Czy jakiś bank da mi kartę kredytową?

    Pozdrawiam
    Major Bień

  • 2. Data: 2005-04-11 10:59:46
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Mam stałą pracę w budżetówce z umową na 12 miesięcy i pensją 1300 zł
    > netto. Nie mam stałego zameldowania. Czy jakiś bank da mi kartę kredytową?

    Przejdź się po bankach i zapytaj...

  • 3. Data: 2005-04-11 11:20:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Major Bień wrote:
    > Mam stałą pracę w budżetówce z umową na 12 miesięcy i pensją 1300 zł
    > netto. Nie mam stałego zameldowania. Czy jakiś bank da mi kartę
    > kredytową?

    Spróbuj w Lukasie. Tam na wypukłą kredytową Visę wystarczy 1200 netto.
    Problem może być z tym, że umowa o pracę jest terminowa. A jak nie zależy Ci
    na wypukłej no to wybór kredytówek płaskich jest spory - Twoje zarobki na
    płaską wystarczą.

  • 4. Data: 2005-04-11 12:08:51
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2005 13:20:21 +0200, Glenn napisał(a):

    > Spróbuj w Lukasie. Tam na wypukłą kredytową Visę wystarczy 1200 netto.

    ja mam bezterminowa umowe, ale pracuje dopiero od 7 miesiecy, a w lukasie
    powiedzieli, ze minimum rok i nie da sie inaczej

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2005-04-11 13:32:26
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Michał Dąbrowski napisał:

    > ja mam bezterminowa umowe, ale pracuje dopiero od 7 miesiecy, a w lukasie
    > powiedzieli, ze minimum rok i nie da sie inaczej

    Bezsensowne procedury. Jaka gwarancje daje umowa na czas nieokreslony? W
    najbardziej sprzyjajacych warunkach, gdy cos pojdzie nie tak (z praca)
    ktos i tak za 3 miesiace moze juz nie pracowac (inne szczegolne
    uregulowania umowne zwiekszajace okres wypowiedzenia pomijam,
    ograniczajac sie do regulacji KP).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-04-11 17:32:42
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Major Bień napisał(a):

    > Mam stałą pracę w budżetówce z umową na 12 miesięcy i pensją 1300 zł
    > netto. Nie mam stałego zameldowania. Czy jakiś bank da mi kartę kredytową?
    >
    > Pozdrawiam
    > Major Bień

    BPH bez problemu, Multibank chyba także

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 7. Data: 2005-04-13 12:39:32
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > BPH bez problemu, Multibank chyba także

    No tak, ale mi np. BPH nie dali, bo nie mam ukończonych 25 lat ;-/

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 8. Data: 2005-04-13 19:05:15
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Gondek napisał(a):

    > No tak, ale mi np. BPH nie dali, bo nie mam ukończonych 25 lat ;-/

    Tak, to ten stary problem z wojskiem chyba ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 9. Data: 2005-04-14 09:07:35
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Tak, to ten stary problem z wojskiem chyba ;)

    Akurat wojsko to mam uregulowane :)

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 10. Data: 2005-04-14 18:13:59
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Gondek napisał(a):

    > Akurat wojsko to mam uregulowane :)

    To nie bardzo rozumiem w czym problem. Jak to uzasadnili?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098