  • 1. Data: 2005-04-11 10:46:07
    Temat: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jeśli było, to przepraszam, ale nie zauważyłem.

    Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie
    wynosiła 5zł (informacja na wyciągu).

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-04-11 10:56:31
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Liwiusz napisał(a):

    > Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie
    > wynosiła 5zł (informacja na wyciągu).

    Faktycznie. Ciut przegięli z tą opłatą... Cóż, nie będę tęsknić...

  • 3. Data: 2005-04-11 11:00:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Liwiusz said the following On 2005-04-11 12:46:
> [...]
    >
    > Jeśli było, to przepraszam, ale nie zauważyłem.
    >
    > Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie

    Fajnie. A jak ktoś wyciągów nie ma ? :-)

    KJ

  • 4. Data: 2005-04-11 11:02:18
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-11, Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    > Faktycznie. Ciut przegięli z tą opłatą... Cóż, nie będę tęsknić...
    No kiedyś trzeba troche marmurków kupić :P

    A na poważnie wyrażnie widać tendencję zacieranie się różnic między
    dawnymi "internetowymi" a marmurkami..
    Jedne idą z cenami w górę drugie w dół - gdzieś się spotkają i będzie
    po wszystkim jeśli chodzi o odróżnianie po cenie :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 5. Data: 2005-04-11 11:02:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Liwiusz <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Jeśli było, to przepraszam, ale nie zauważyłem.
    > Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie
    > wynosiła 5zł (informacja na wyciągu).

    Ooo.
    Moglby ktos mi podeslac skana, albo tresc?
    Bo swojego nie czytalem wyciagu.... ;)

    Michał Macierzyński || http://PRnews.pl
    m...@p...pl
    tel. 503003386

  • 6. Data: 2005-04-11 11:06:24
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Liwiusz* napisał(a):

    > Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie
    > wynosiła 5zł (informacja na wyciągu).

    E tam ;-) "Subtelna różnica"... Z 0 PLN na 5 PLN :-P

    Gree

  • 7. Data: 2005-04-11 11:09:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Fajnie. A jak ktoś wyciągów nie ma ? :-)

    To się nie dowie przed czasem :-) VW nie pierwszy raz olewa tych, którzy nie
    chcą papierów w skrzynce na listy.

  • 8. Data: 2005-04-11 11:11:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

> [...]
    > Jedne idą z cenami w górę drugie w dół - gdzieś się spotkają i będzie
    > po wszystkim jeśli chodzi o odróżnianie po cenie :)

    Dokładnie tak.

    5 PLN to nie jest jakas ogromna opłata, ale jak na jakośc usług
    oferowaną przez VW - to stanowczo za dużo.

    Poza tym VW bardzo często sam jest sobie winny. W wielu miejscach mogli
    zaoszczędzić (chociażby tony papieru wysyłanego przez pocztę, możliwość
    swobodnej rezygnacji z karty płatniczej), ale widocznie nie chcieli...

    Tylko proszę bez płaczów i załamań nerwowych... Pamięta ktoś jak
    wyglądała grupa po wprowadzeniu opłaty za przelewy w mBanku? :-)))

  • 9. Data: 2005-04-11 11:13:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Gree napisał(a):

    > E tam ;-) "Subtelna różnica"... Z 0 PLN na 5 PLN :-P

    Ile to procent? :->

  • 10. Data: 2005-04-11 11:21:03
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jeśli było, to przepraszam, ale nie zauważyłem.
    >
    > Od 1 maja opłata za prowadzenie konta Standard w VW Bank Direct będzie

    No to ładnie :) Najpierw odłączyli bez szumu ubezpieczene OC dla osoób
    fizycznych w pakiecie standard bez powiadomienia, a teraz wprowadzają opłaty za
    prowadzenie konta. Dobrze, ze juz jakies 2 tygodnie temu wysłałem rezygnację z
    konta :)
    Nie ma co załówac :)