  • 1. Data: 2005-04-11 02:20:47
    Temat: Kredyt na zakup mieszkania
    Od: "gervee" <g...@o...pl>

    Witam!
    Gdzie starać się o kredyt na zakup mieszkania, w jakim banku??? Warunek
    możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez opłat (albo z niskimi opłatami).
    Kwota kredytu ok. 150 000 - 200 000.
    Rafał

  • 2. Data: 2005-04-11 09:54:22
    Temat: Re: Kredyt na zakup mieszkania
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "gervee" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie starać się o kredyt na zakup mieszkania, w jakim banku??? Warunek
    > możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez opłat (albo z niskimi
    opłatami).
    > Kwota kredytu ok. 150 000 - 200 000.

    Po co wcześniej spłacać kredyt mieszkaniowy skoro to najtańszy sposób
    pozyskania gotówki? Zamiast spłacać, lepiej wpłacić na bezpieczny fundusz
    inwestycyjny. Jeśli masz na lokacie/funduszu środki w wysokości kredytu i są
    one wyżej oprocentowane, a odsetki są ponownie lokowane, to wychodzisz na
    tym lepiej, niż pozbywając się środków poprzez spłatę kredytu. A mając
    zainwestowane środki, zawsze kredyt w razie potrzeby możesz spłacić, a
    dodatkowo masz fundusze "na czarną godzinę".

    A wcześniejszą spłatę umożliwia obecnie większość banków - raczej szukaj wg
    innych kryteriów. Np. brak prowizji i oprocentowanie oraz waluta kredytu i
    możliwość spłaty w walucie.

    sprawdź BPH, PKO BP, KB, GE, i Fortis, który nie reklamuje się u "Doradców
    Finansowych"

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-04-11 16:40:44
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2005 10:54:22 +0100, plusz <p...@i...usun_spam.pl>
    napisał:

> [...]
    > możliwość spłaty w walucie.
    >
    > sprawdź BPH, PKO BP, KB, GE, i Fortis, który nie reklamuje się u

    Nie wiem skąd Ci sie wzięło to w cudzysłowie "Doradców Finansowych". Bądź
    tak miły i rozwin temat.
    A wymienione przez Ciebie banki reklamujas sie u "Doradców Finansowych".
    Niestety nie zawsze są akceptowane przez klientów. Inni czasami maja w
    indywidualnym przypadku po prostu lepsza ofertę.

    Pozdrowienia
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0514-3, 2005-04-10
    Przetestowano na: 2005-04-11 18:40:49

  • 4. Data: 2005-04-12 07:29:23
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem skšd Ci sie wzięło to w cudzysłowie "Doradców Finansowych". BšdŸ
    >tak miły i rozwin temat.
    > A wymienione przez Ciebie banki reklamujas sie u "Doradców Finansowych".

    1. Doradców Finansowych = Open, Expander, Xelion, GoldenEgg i kilka innych
    nie ma podtekstów - nie chciało mi się wszystkich wymieniać, a cudzysłów był
    po to, aby odróżnić od zawodu 'doradca finansowy'

    2. napisałem ...Fortis, który nie reklamuje się u ...
    pozostałe wymienione się reklamują, a Fortis podkreśliłem, bo ma ciekawą
    ofertę, a trudno ją wyszukać

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )