  • 1. Data: 2005-04-11 12:52:25
    Temat: Wypowiedzenie umowy (a jak:]...)
    Od: "Melakser" <x...@x...pl>

    a propo posta nizej moze zamiescilby ktos na stronie wzor ladnego
    wypowiedzenia umowy?

    czy takie wypowiedzenie wyslac listem poleconym czy za potwierdzeniem
    odbioru?
    czy segregator tez musze oddac? ;)
    pozdr.

  • 2. Data: 2005-04-11 13:00:13
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy (a jak:]...)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Melakser said the following On 2005-04-11 14:52:
> [...]
    > wypowiedzenia umowy?
    >
    > czy takie wypowiedzenie wyslac listem poleconym czy za potwierdzeniem
    Warszawa,11-kwi-2005
    Kamil Jońca
    ul. yyyy 12/13
    00-000 Warszawa
    pesel 49357943275
    tel.kom.
    VW Bank Direct

    Niniejszym wnoszę o rozwiązanie umowy rachunku bankowego o numerze
    ................ prowadzonego przez VW BankDirect.

    W załączeniu przesyłam token nr ..... wydany do konta.
    Pozostałe na zamykanym koncie środki proszę przelać na rachunek:
    Kamil Jońca
    ul. yyyy 12/13
    00-000 Warszawa
    prowadzony przez Wydział Bankowości Detalicznej BRE Bank - Multibank..

    Wszelką korespondencję związaną z zamknięciem rachunku proszę kierować
    na adres:
    Kamil Jońca

    Z poważaniem

  • 3. Data: 2005-04-11 13:02:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Khem - ale ktos tego skana ma? :)
    Albo tresc inforamcji moglby przepisac ?: )

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-04-11 13:05:27
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-11 15:02, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Khem - ale ktos tego skana ma? :)
    > Albo tresc inforamcji moglby przepisac ?: )

    Dzwoniłem do VW i konsultantka potwierdziła, bo ja pisma jeszcze nie
    dostałem.
    --
    Peet

  • 5. Data: 2005-04-11 13:18:31
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Niniejszym wnoszę o rozwiązanie umowy rachunku bankowego o numerze
    > ................ prowadzonego przez VW BankDirect.

    napisałbym "wypowiadam umowę"
    rozwiązanie umowy odbywa się za zgodą obu stron i gdyby tak odczytać to
    dosłownie, to na razie tylko poprosiłeś
    a do prośby bank może się przychylić albo i nie :)

    KG

  • 6. Data: 2005-04-11 13:21:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    kam said the following On 2005-04-11 15:18:

> [...]
    > dosłownie, to na razie tylko poprosiłeś
    > a do prośby bank może się przychylić albo i nie :)

    Zamknąłem kilka umów i jakoś nie było problemów, poza tym odmowę
    musiałby chyba jakoś umotywować.... :-)

    Oczywiście trzeba to wysłać poleconym, niekoniecznie za potwierdzeniem
    odbioru. (tego nie dopisałem poprzednio)

    KJ

  • 7. Data: 2005-04-11 13:23:08
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-11 15:18- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy kam,
    wyłuszczający(a) się następująco:

> [...]
    > dosłownie, to na razie tylko poprosiłeś
    > a do prośby bank może się przychylić albo i nie :)

    I poręcznie byłoby wskazać ten punkt regulaminu, na podstawie którego
    następuje jednostronne wypowiedzenie umowy (żeby nie kręcili, że nie
    rozumieją)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 8. Data: 2005-04-11 13:35:23
    Od: "Melakser" <x...@x...pl>

    http://klub.chip.pl/innosetup/mBank/vw.gif

  • 9. Data: 2005-04-11 13:51:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Melakser said the following On 2005-04-11 15:35:

    > http://klub.chip.pl/innosetup/mBank/vw.gif
    Khem. Czy ja dobrze rozumiem, że zlecenie przez konsultanta wykonania
    pobrania za pomocą PZ pieniędzy z innego banku (bo inaczej się nie da)
    będzie obciążone 1PLN prowizji? Tym mniej żal się rozstawac ;-)

    KJ

  • 10. Data: 2005-04-11 14:06:40
    Od: "Melakser" <x...@x...pl>

    > Oczywiście trzeba to wysłać poleconym, niekoniecznie za potwierdzeniem
    > odbioru. (tego nie dopisałem poprzednio)

    a co z karta mam ja przeciąć czy lepiej wlożyć tak jak jest - czyli w jednym
    kawału? :)