  • 21. Data: 2020-09-06 14:50:24
    Temat: Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Sep 2020 23:02:34 +0200, _Master_ napisał(a):
    > Wiesz. Gdyby była mowa o ios albo windowsie...
    > Ale to są aplikacje na Androida czyli system pisany przez gimnazjalistów
    > dla gimnazjalistów.
    > Może jestem już przewrażliwiony czy nawet stetryczały ;-) ale po 20
    > kilku latach używania komputerów żaden bank nie namówi mnie na aplikację
    > do przelewania pieniędzy. Używam jedynie do podglądu stanu konta.
    > Jednego konta ;-)

    Ale jesli nie apka podejrzanej jakosci, to co ?

    J.

  • 22. Data: 2020-09-06 16:41:53
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-09-06, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > To jest dziecinne tłumaczenie

    Nie no przepraszam, ale tekst "system "od gimnazjalistów" dla
    "gimnazjalistów" to też nie jest jakaś bardzo dorosła metafora.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 23. Data: 2020-09-06 16:54:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ale odpowiednia dla tego systemu. ;-)

  • 24. Data: 2020-09-06 16:59:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Ale jesli nie apka podejrzanej jakosci, to co ?

    Ja używam win 8.1 na pececie i to bez żadnych programów antywirusowych.

    PS. Skonstruowanie sobie maszyny wirtualnej z linuxem to 5 minut roboty.

  • 25. Data: 2020-09-06 19:04:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 6 Sep 2020 12:35:21 +0200, Wojciech Bancer
    <w...@g...com> wrote:
    > Da się. Poczytaj sobie o IMSI Catcher.

    To nie ma wspólnego z "podsłuchiwaniem".

    --
    Marek

  • 26. Data: 2020-09-06 22:46:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Niepotrzebnie przekombinowane. Wystarczyłaby blokada telefonu na 72
    > godziny. Zmiana karty SIM to nie w kij dmuchał stąd okres blokady
    > zrozumiały.

    Tzn. co, po wymianie karty SIM miałaby być ona nieaktywna przez kilka
    dni? Tak całkiem całkiem?
    Lekka przesada chyba?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 27. Data: 2020-09-07 00:08:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 06 Sep 2020 22:46:32 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:
    > Tzn. co, po wymianie karty SIM miałaby być ona nieaktywna przez
    > kilka
    > dni? Tak całkiem całkiem?
    > Lekka przesada chyba?

    Zapytaj tego rolnika czy wolałby mieć blokadę całkiem całkiem i
    mieć szansę wykryć swapa czy nie czekać i stracić 400tys.

    --
    Marek

  • 28. Data: 2020-09-07 00:28:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Zapytaj tego rolnika czy wolałby mieć blokadę całkiem całkiem i mieć
    > szansę wykryć swapa czy nie czekać i stracić 400tys.

    Ale rolnik jest jeden, zaś wymieniających karty SIM znacznie więcej.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 29. Data: 2020-09-07 10:07:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 07 Sep 2020 00:28:33 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:
    > Ale rolnik jest jeden, zaś wymieniających karty SIM znacznie więcej.

    Bezpieczeństwo przede wszystkim. Mnie nikt nie
    pytał czy mi wygodnie z PSD2. Nie pytał mnie też, czy odpowiada mi ma
    infoliniach wysłuchiwanie wpierw kilkuminutowych tyrad o tym jak
    opiekują się mówimy danymi osobowymi zamiast przejść do rzeczy.

    --
    Marek

  • 30. Data: 2020-09-07 11:59:51
    Temat: Re: Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją...
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Krzysztof Halasa.
    On 07.09.2020 00:28 you wrote:

    > Ale rolnik jest jeden, zaś wymieniających karty SIM znacznie więcej.

    No to teraz wyobraź sobie że to ty jesteś tym rolnikiem.
    Nadal uważasz że profilaktyczna blokada SIM jest zbyteczna?

    --
    Pete