  • 1. Data: 2020-09-06 14:47:52
    Temat: twisto a BIK
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    czy twisto raportuje do BIK limity wydawanych kart?

    jeżeli tak to czy jako zobowiązanie bankowe czy niebankowe?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 2. Data: 2020-09-06 15:04:00
    Temat: Re: twisto a BIK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 6 września 2020 14:47:54 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
    > czy twisto raportuje do BIK limity wydawanych kart?
    >
    > jeżeli tak to czy jako zobowiązanie bankowe czy niebankowe?

    O rany, sądziłem, że zamówiłeś raport z BIK i nam tu napisałeś, jak to wygląda, a Ty
    wciąż marudzisz, ile można pytać o to samo?

  • 3. Data: 2020-09-06 16:48:30
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-09-06, Robert_DF <r...@g...com> wrote:

    > czy twisto raportuje do BIK limity wydawanych kart?
    > jeżeli tak to czy jako zobowiązanie bankowe czy niebankowe?

    Mojego Twisto nadal nie ma w BIK.
    Ale że oferta się mocno skiepściła, to i tak jest na
    wypowiedzeniu.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 4. Data: 2020-09-06 19:35:40
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    > O rany, sądziłem, że zamówiłeś raport z BIK i nam tu napisałeś, jak to wygląda, a
    Ty wciąż marudzisz, ile można pytać o to samo?

    zamówiłem i nie znalazłem, chciałem się upewnić, że inni też tego nie
    widzą, a ofertę popsuli i albo rezygnacja albo opcja wirtualna zostaje...