eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwroclawskie biletomaty › Re: wroclawskie biletomaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wroclawskie biletomaty
    Date: Mon, 14 Sep 2020 09:01:05 +0200
    Organization: Android device
    References: <5f48e8b4$0$520$65785112@news.neostrada.pl><5f495363$0$520$65785112@news.
    neostrada.pl><bqz2tfzffgpw.1ae5zt5iejgtl$.dlg@40tude.net><5f4fd69a$0$1736
    2$65785112@news.neostrada.pl><5f50ad9b$0$537$65785112@news.neostrada.pl><
    5f5479f7$0$526$65785112@news.neostrada.pl><5f5e6e10$0$17351$65785112@news
    .neostrada.pl><5f5f015e$0$17349$65785112@news.neostrada.pl><5f5f0eda$0$50
    1$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f1051$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: HotdogEd/2.13.5 (Android; Google Android; rv:1) Hotdoged/1594894191000
    HotdogEd/2.13.5
    In-Reply-To: <5f5f1051$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    Lines: 41
    Message-ID: <5f5f1540$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.60.17.19
    X-Trace: 1600066880 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17346 31.60.17.19:30950
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3103
    X-Received-Body-CRC: 243439559
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652960
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello, cef.
    On 14.09.2020 08:40 you wrote:

    > W dniu 2020-09-14 o 08:28, Pete pisze:
    >> Hello, cef. On 14.09.2020 07:36 you wrote:
    >> > W dniu 2020-09-13 o 21:08, cef pisze:
    >> >> Jeśli tak się stanie, to w zasadzie ja jestem do przodu, bo
    >> >> przejechałem się za darmo, ale jeśli okaże się, że moja karta
    >> >> została dodana do zbioru "tych klientów nie obsługujemy" to
    >> gdzie
    >> >> powinienem zareklamować ten fakt? W banku, że mam dupiaty
    >> produkt
    >> >> czy w MPK, że płatności obsługuje jakaś badziewniana firma co
    >> >> potrafi zidentyfikować pasażera, ale nie może go obciążyć za
    >> >> bilet? Kto tu winien? Tzn winien, że nie udało się obciążyć
    >> karty.
    >> > Na razie bank twierdzi, ze Mennica ma 30 dni na obciążenie, a
    >> > blokada może wisieć tylko 7 dni, więc po tygodniu znika co
    >> wcale nie
    >> > znaczy, ze sprzedawca nie może obciążyć bez blokady. Niby
    >> drobiazg,
    >> > a taki porypany sposób rozliczania.
    >> Ale to nie jest specyfika tylko mennicy. Tak to działa po prostu.
    > Sam sposób nie jest mi obcy, tylko dziwi mnie, że tak długo to
    > przetwarzają. Rzadko jeżdżę MPK, ale w czasie tych kilku przejazdów
    > faktycznie nieznaczny procent pasażerów kupował kartą (większość
    > jeździ na jakichś okresowych), więc też nie jest to jakiś
    > gigantyczny obrót, którego spływ jest opóźniony o 2-3 tygodnie.

    Mogę tylko się domyślać, że skoro ta operacja nie przeszła online, to
    wpadła do worka p.t. obsługa ręczna.

    No i może co np 3 tygodnie ktoś zbiera cała paczkę takich obciążeń
    offline i wysyłka hurtem do rozliczenia.

    Albo już ją dostałeś ale nie sparowaną z blokadą i przeoczyłeś.

    Albo będziesz miał promocję i przejazd gratis.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1