  • Data: 2020-09-14 08:40:16
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-14 o 08:28, Pete pisze:

    > Ale to nie jest specyfika tylko mennicy. Tak to działa po prostu.

    Sam sposób nie jest mi obcy, tylko
    dziwi mnie, że tak długo to przetwarzają.
    Rzadko jeżdżę MPK, ale w czasie tych kilku przejazdów
    faktycznie nieznaczny procent pasażerów kupował
    kartą (większość jeździ na jakichś okresowych),
    więc też nie jest to jakiś gigantyczny obrót, którego
    spływ jest opóźniony o 2-3 tygodnie.