eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwroclawskie biletomaty › Re: wroclawskie biletomaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.gig
    anews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: wroclawskie biletomaty
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5f48e8b4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f495363$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <bqz2tfzffgpw.1ae5zt5iejgtl$.dlg@40tude.net>
    <5f4fd69a$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f50ad9b$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5479f7$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5e6e10$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f015e$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5f0eda$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 14 Sep 2020 08:40:16 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5f5f0eda$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5f5f1051$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.244.245
    X-Trace: 1600065617 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17347 5.173.244.245:39651
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652959
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-09-14 o 08:28, Pete pisze:
    > Hello, cef.
    > On 14.09.2020 07:36 you wrote:
    >
    > > W dniu 2020-09-13 o 21:08, cef pisze:
    > >> Jeśli tak się stanie, to w zasadzie ja jestem do przodu, bo
    > >> przejechałem się za darmo, ale jeśli okaże się, że moja karta
    > >> została dodana do zbioru "tych klientów nie obsługujemy" to gdzie
    > >> powinienem zareklamować ten fakt? W banku, że mam dupiaty produkt
    > >> czy w MPK, że płatności obsługuje jakaś badziewniana firma co
    > >> potrafi zidentyfikować pasażera, ale nie może go obciążyć za
    > >> bilet? Kto tu winien? Tzn winien, że nie udało się obciążyć karty.
    > > Na razie bank twierdzi, ze Mennica ma 30 dni na obciążenie, a
    > > blokada może wisieć tylko 7 dni, więc po tygodniu znika co wcale nie
    > > znaczy, ze sprzedawca nie może obciążyć bez blokady. Niby drobiazg,
    > > a taki porypany sposób rozliczania.
    >
    > Ale to nie jest specyfika tylko mennicy. Tak to działa po prostu.

    Sam sposób nie jest mi obcy, tylko
    dziwi mnie, że tak długo to przetwarzają.
    Rzadko jeżdżę MPK, ale w czasie tych kilku przejazdów
    faktycznie nieznaczny procent pasażerów kupował
    kartą (większość jeździ na jakichś okresowych),
    więc też nie jest to jakiś gigantyczny obrót, którego
    spływ jest opóźniony o 2-3 tygodnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1