  • Data: 2020-09-07 08:44:09
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Musiałyby być bramki (fizyczne) wyjściowe. W przeciwnym przypadku co byś
    > zrobił z wejściami bez odpowiadających im wyjść?

    A te bramki to jakiś duży problem techniczny żeby jakoś wyłapać te karty?
    Wystarczy w regulaminie wzmianka, że trzeba "zadbać" o wyjście,
    bo trzeba będzie płacić za dłuższą jazdę.

    > Kto by nad tym panował? Musiałaby być jakaś karta inna niż bankowa.
    > I przyzwoicie zabezpieczona.

    Nie znam się na tych systemach i nie widzę problemów innych niż czytnik.
    System bankowy już jest, więc rozliczać się będzie samo.
    Tylko kwestia jakiegoś wyliczania czasu przejazdu, ale to wydaje mi się
    banalnie proste -
    skoro jest skorelowane z zegarem.