eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwroclawskie biletomaty › Re: wroclawskie biletomaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5f48e8b4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f49109e$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5f49109e$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: wroclawskie biletomaty
    Date: Fri, 28 Aug 2020 16:35:55 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 49
    Message-ID: <5f49164f$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.162.210
    X-Trace: 1598625359 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17342 83.30.162.210:62346
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2686
    X-Received-Body-CRC: 3100210910
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652728
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5f49109e$0$559$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 28.08.2020 o 13:21, J.F. pisze:
    >> Tak czy inaczej ostrzezenie dla turystow - trzeba miec kilka kart,
    >> lub
    >> kupowac bilety papierowe.
    >> A w razie nabycia okresowego - sprawdzic, lub sfilmowac placenie,
    >> bo nie
    >> wiadomo jak kanarki zareaguja :-)

    >Dość absurdalna sytuacja z punktu widzenia prawa. Normalnie pasażer
    >okazuje bilet. Jak go nie okaże, to jest dowód, że go nie ma. W
    >takiej
    >sytuacji to na MPK ciąży udowodnienie, że pasażer nie wykupił
    >biletu -

    Moze i absurdalna, ale co powie policjant/prokurator/sad w takiej
    sytuacji?
    Nie okazal biletu, czy nie ma zarzutu, bo nie ma jak okazac ?

    Ha, regulamin musialbym odszukac ... pewnie nadal pisze o skasowaniu
    bieltu niezwlocznie po wejsciu do pojazdu ?

    >to nie to samo, co obciążenie rachunku, bo do jego nieobciążenia może
    >dojść w wyniku szeregu różnych od pasażera niezależnych przyczyn.
    >Gdyby
    >jeszcze urządzenie informowało o tym, że nie może tego rozliczyć - no
    >to

    Czasem informuje.
    Ale to kolejny absurd - bo jak wykazac, ze poinformowalo, lub nie
    poinformowalo ?

    W pojazdach jest monitoring, ale nie wiadomo czy obejmuje ekrany, bo
    kąt widzenia jest kiepski.

    Poza tym jak ktos czesciej jezdzi, to moze po prostu nie zwrocic
    uwagi - przylozyl karte, zapiszczalo jak zwykle, do tej pory zawsze
    dzialalo ...

    >pasażer mógłby coś tam przedsięwziąć, choć jeśli nie da się inaczej
    >kupić biletu, a już jest w pojeździe, no to w ogóle nie wiem, co
    >mógłby
    >zrobić.

    Wysiasc na nastepnym przystanku ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1