  • Data: 2020-04-01 11:44:02
    Temat: Re: spekulacja walutami
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-01 o 02:25, J.F. pisze:
    > Tylko ze sprzedasz po 4.15 ... a potem kurs moze rosnac i rosnac, a Ty
    > zostajesz ze zlotowkami :-)

    Nie zrozumiałeś.
    Obecnie kurs po 4,185. Nadal moje zlecenie wisi na 4,12. Jeśli dojdzie
    do 4,20 podniosę je do 4,15.

    > A co tu gdybac, przeciez sam napisales.

    No tak - napisać można. Sęk w tym, że jeszcze trzeba to przeczytać ze
    zrozumieniem.
    Ponieważ jednak słabo tu z umiejętnościami z j. polskiego, zatem
    przeszedłem na poziom międzynarodowego języka matematyki. Próbuję
    pokazać coś w ramach doświadczenia on-line. Na razie mam 1,22% zysku i
    zaangażowane środki na 1 dzień. Obecnie czekam na moment wejścia w
    rynek. Środki sobie procentują na 2,6% na KO.