  • Data: 2021-12-22 14:01:47
    Temat: Re: polski ład a kredyty?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-12-20, Poldek <p...@i...eu> wrote:

    [...]

    > Nie zaciągniesz kredytu - trudno.
    > Świat się z tego powodu nie zawali.

    Oczywiście że nie. Zwłaszcza że od 9 lat mam swoje mieszkanie :)
    Ale nie jestem przekonany, czy ten limit dotyczy tylko kredytów
    hipotecznych, czy tez np. może dotyczyć kredytów firmowych, na zakup
    środków trwałych itd.

    > Powiem więcej - im mniej takich jak ty, tym mniej kredytów na mieszkania
    > (bo mowa jest tu o kredytach mieszkaniowych), mniejsza presja popytowa
    > na nieruchomości -> niższe ceny nieruchomości. Jeśli ktoś planuje zakup,
    > to powinien być wdzięczny tobie i tobie podobnym.

    Ceny mieszkań napędzają przede wszystkim osoby kupujące je za gotówkę.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com