  • Data: 2021-12-23 11:57:08
    Temat: Re: polski ład a kredyty?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-12-22, Robert_DF <k...@r...pl> wrote:

    [...]

    > tylko jedno? to jesteś trochę "niemodny" ;-)

    Ano tylko jedno.
    Na tradingu mam lepsze stopy zwrotu. :)

    > w dobie niskich stóp procentowych nie mieli co z kasą zrobić, ale jak
    > banki zaczną dawać więcej na depo (nawet poniżej inflacji) to chęć do
    > zakupu nieruchomości będzie mniejsza...

    No ale to się musi stać globalnie, a nie tylko lokalnie, żeby przyniosło
    efekt. Bo inaczej nadal duże fundusze inwestycyjne będą "kupować
    osiedla", żeby zapewnić chociaż te małe zyski ponad inflację, swoim
    uczestnikom.

    A czy Stany/EBC będą skore do sporego podnoszenia stóp procentowych, to
    ja nie wiem. Nie wiem czy politycy wezmą na klatę załamanie rynków jakie
    temu będzie towarzyszyć. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com