  • Data: 2022-01-22 07:45:51
    Temat: Re: oddaliście w życiu kasę? [ot]
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:ssepr7$n5h$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Ci, którym zwracałem ich dobytek, nierzadko uważali, że mogłem nie
    > zabierać -- wówczas by wzięli z miejsca, w którym zostawili...

    ten byłby plaskaty bo telefon leżał na ulicy :)

    > Nawet spotkałem się z porównaniem do roweru:
    > - Jak zobaczysz rower stojący przed sklepem -- też zabierzesz
    > i będziesz szukał właściciela? Samochód też tak zabierzesz?
    > Takim właśnie podziękowaniem czasami kończy się oddawanie...
    >
    > Z telefonem problemu wielkiego nie ma -- zwracasz telefon...
    > Gorzej z portfelem wypchanym forsą -- możesz zostać oskarżony
    > o zwrócenie tylko części tego, co znalazłeś na ulicy...

    dlatego za wszelką cenę próbowałem oddać instytucji np policji
    życie jest jak pudełko czekoladek
    nigdy nie wiadomo na jakiego wariata trafisz.

    oddasz dziewczynie a ona znajdzie w telefonie czaty zdrady z inną
    i dym gotowy.

    następnym razem nie podniosę. Co ja matka Teresa z kalkulatorem?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza