  • Data: 2002-04-18 17:32:37
    Temat: Re: mbank - może tu się dowiem lepiej
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > AFAIR jedynym problemem jest oddzwonienie. mBank oddzwania tylko na numery
    > polskie. Z mBanku uzyskales prawdziwa informacje, za to znajoma pewnie nie
    > powiedziala w ktorym momencie nastapil problem...

    otrzymałem również przed momentem odpowiedż na mój drugi e-mail do mBanku
    :(pierwsza odpowiedź na pierwszy e-mail była nie na temat)

    "
    Szanowny Panie,

    pragne poinformowac,ze w opisanym przypadku,podczas rejestracji Klientka
    powinna podac adres stalego lub czasowego pobytu na terenie Polski.

    Z powazaniem,
    xxxxxxxxxxxx
    mBank"

    cóż, sęk w tym że klientka od 15 lat mieszka w Holandii, no ale to drobiazg,
    poszukam jej innego banku, może się uda, tylko teraz widzę że wszystko
    trzeba załatwiać w Polsce "na papierze" bo infolinie służą chyba do mylenia
    przeciwnika