  • Data: 2002-04-18 21:27:04
    Temat: Re: mbank - może tu się dowiem lepiej
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najprościej: jeśli masz siostrę to na czas jednej rozmowy może
    > zamienić się w tamtą panią. Ona oczywiście ustali pierwsze hasło, no i
    > karty, umowa muszą pójść na korespondencyjny w Polsce a Ty prześlesz
    > dalej. No ale to tylko hipotezy. Taka działalność jest zakazana w
    > polskim prawie.

    mbankiem nie zawracam sobie już głowy, wystarczająco rozluźnili mnie tym, że
    sami nie wiedzieli jak to wygląda i wprowadzili mnie w błąd przez co ja
    wprowadziłem w błąd znajomą

    znacie może jakiś inny bank, w którym dałoby się założyć konto
    korespondencyjnie nie mając w Polsce adresu ? ważny też jest dostęp
    internetowy do konta i możliwość dokonywania na to konto przelewów
    zagranicznych z automatycznym przewalutowaniem