eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - może tu się dowiem lepiej › Re: mbank - może tu się dowiem lepiej
  • Data: 2002-04-21 13:57:34
    Temat: Re: mbank - może tu się dowiem lepiej
    Od: "camokiller" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "pablos" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a9mv2i$sv6$1@news.tpi.pl...
    >
    > żeby mieć coś na pokrycie moich starań wysłałem również maila z takim
    samym
    > opiesem sprawy - jednak nie miałem szczęścia bo odpowiedź była nie na
    > temat - dotyczyła zakładania konta przez obcokrajowca mieszkającego w
    polsce
    >
    > ręce mi opadły już, nie wiem czy mBank ma taką celową politykę
    > dezinformacyjną czy co o tym myśleć.

    Chyba padłeś ofiarą systemu CRM (do zarządzania relacji z klientami).
    Słuchałem na ten temat wypowiedzi człowieka który wdrażał taki system w
    Nokii. Mają coś w rodzaju automatycznego odpowiadania na maile. System
    wyszukuje w treści maila jakis standardowych zwrotów, wkleja odpowiednią
    odpowiedź i odsyła do klienta. I tak np. maile które zawierają w
    treści/temacie zwrot 3310 (w promocji za złotówke) są traktowane z
    mniejszym priorytetem. Zaś maile które zawierają w treści numer jakiegoś
    lepszego telefonu (która nawet w promocji kosztuje kilkaset zł, są
    obsługiwane z innym priorytetem, Odpowiedź na takiego maila uzyskuje się z
    reguły szybciej itp itd.
    Zastanawiam się czy podobny system nie pracuje w mBanku, bo o tym że
    odpowiedzi na maile przychodzą nie na temat to już nie pierwszy raz słyszę
    :))))))

    --
    Pozdrawiam
    Kamil
    c...@h...pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1