  • Data: 2010-02-26 23:43:26
    Temat: Re: mBank - Maryja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hm9ido$aai$...@i...gazeta.pl

    > : Kto mi za to zapłaci? mBank, czy ojciec dyrektor?

    Kiedyś ukradziono mi lusterko w samochodzie. Jeśli Tobie ktoś
    ukradnie lusterko tej nocy -- policja Cię jutro zatrzyma czy
    nie, gdy dowie się o tym, że jedziesz bez lusterka? (pomijam
    tłumaczenie, iż lusterko takie jest obowiązkowym wyposażeniem)
    I kto zapłaci za wstawienie nowego lusterka :)

    Na miejscu właściciela nieoszusta cieszyłbym się z zablokowania
    konta a na miejscu okradanego bym zrefundował część kosztów
    wymiany konta na nowe. :) Oczywiście Rydzyka stać na refundację
    pełną, ale wątpię, aby choć przeprosił ofiarę. :)

    IMO dobrze by było, gdyby banki jednak sprawdzały zgodność numeru
    z danymi właściciela konta wpisywanymi literkami. Przy dzisiejszej
    ,,informatyce'' problem drobnych błędów typu 'forma jednoosobowa'
    zamiast 'firma jednoosobowa' czy 'Zdzislaw Jabłoński' zamiast
    'Zdzisław Jabłoński' lub niezgodność liczby spacji nie istnieje
    nawet przy masie przelewów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'