  • Data: 2005-12-09 22:16:07
    Temat: Re: [mbank] Nic się nie uczą.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Nie zdążyłem jeszcze odpowiedzieć kiedy zaczęła
    > dzwonić komórka. Rozłączyłem się i odebrałem - faktycznie mBank, a
    > przynajmniej tak pani się przedstawiła. Tyle, że zadałem bezczelne
    > pytanie " a skąd ja mam wiedzieć, że pani faktycznie z mBanku dzwoni"
    > nie potrafiła odpowiedzieć nic ponad to, że "tak sie przedstawiła" :)

    Procedura powinna po prostu przewidywac, ze po takim oddzwonieniu bank
    nie uzyskuje zadnych poufnych informacji. Bo i tak naprawde po co mu
    one?

    Natomiast w potwierdzeniu przez klienta ze owszem, to on dzwonil do
    banku, i ze to on chce odblokowac czy zablokowac czy cokolwiek tam
    chce, nie widze zadnego problemu.
    --
    Krzysztof Halasa