  • Data: 2005-12-10 10:02:25
    Temat: Re: [mbank] Nic się nie uczą.
    Od: Szewc <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    Tyle, że zadałem bezczelne pytanie " a skąd
    > ja mam wiedzieć, że pani faktycznie z mBanku dzwoni" nie potrafiła
    > odpowiedzieć nic ponad to, że "tak sie przedstawiła" :) Na moją
    > odpowiedź, że potencjalny oszust tak samo mógłby się przedstawić, nie
    > potrafiła odpowiedzieć nic więcej niż "decyzja należy do pana"

    No dobrze, czego zatem oczekiwał byś od banku, żebyś wiedział, że to oni
    do Ciebie dzwonią? Mogłoby to być jakieś hasło, ale wtedy nadal bank
    musiałby wiedzieć, że do Ciebie dzwoni. Czyli pewnie standardowo
    zapytaliby o nazwisko panieńskie matki a może o Pesel. (Inaczej
    złamaliby tajemnicę bankową, przekazując osobie trzeciej, że masz u nas
    konto) A Ty znowu powiedziałbyś, że ktoś się podszywa pod bank i chce
    Twoich danych osobowych.

    Ot specyfika elektronicznych kanałów dostępu.
    Nie wiem czy to jest technicznie wykonalne, ale jakimś rozwiązaniem by
    było, żeby wprowadzić możliwość wklepywania swoich "tajnych kodów"
    rónież przy rozmowie wychodzącej z banku.

    pozdr.
    Szewc