eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank] Nic się nie uczą. › Re: [mbank] Nic się nie uczą.
  • Data: 2005-12-09 23:12:25
    Temat: Re: [mbank] Nic się nie uczą.
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Procedura powinna po prostu przewidywac, ze po takim oddzwonieniu bank
    > nie uzyskuje zadnych poufnych informacji. Bo i tak naprawde po co mu
    > one?
    >
    > Natomiast w potwierdzeniu przez klienta ze owszem, to on dzwonil do
    > banku, i ze to on chce odblokowac czy zablokowac czy cokolwiek tam
    > chce, nie widze zadnego problemu.

    Jak bez tych 'poufnych informacji' bank pozyska pewność, że odblokuje dostęp
    klientowi, a nie komuś podającemu się za klienta i mającemu choćby
    krótkotrwały dostęp do jego aparatu telefonicznego?

    K.K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1